اخبار بازیایکس باکس سری ایکس

بازی Dark Souls 3 قابلیت FPS Boost را بر روی Xbox Series X|S دریافت کرد

با اضافه شدن ویژگی FPS Boost به بازی Dark Souls 3، کاربران کنسول Xbox Series X|S می‌توانند این عنوان را به‌صورت 60 فریم بر ثانیه تجربه کنند. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Dark Souls 3

این آپدیت از همین حالا برای کنسول ایکس باکس سری ایکس|اس در دسترس است. به‌طور معمول، مایکروسافت قابلیت FPS Boost را هر چند وقت یکبار به مجموعه‌ای از بازی‌ها اضافه می‌کند. اما به گفته جیسون رونالد، مدیر بخش تولید ایکس باکس، رسیدن نرخ فریم Dark Souls 3 به 60 نیازمند یک تکنیک کاملا جدید و ویژه بوده که در نهایت با همکاری و پشتیبانی استودیوی From Software و باندای نامکو این آپدیت منتشر شده.

شرکت Microsoft ابتدا قابلیت FPS Boost را در اوایل سال 2021 معرفی کرده بود. به‌لطف این قابلیت، امکان دو برابر و در برخی مثال‌ها چهار برابر شدن نرخ فریم تعدادی از بازی‌های مشخص Xbox One بر روی Xbox Series X|S فراهم می‌شود. البته برای اضافه شدن این ویژگی، مایکروسافت و توسعه‌دهنده بازی‌ها باید همکاری نزدیکی با یکدیگر داشته باشند.

بازی Dark Souls 3 در سال 2016 منتشر شده بود و هم‌اکنون برای Xbox One ،PS4 و PC در دسترس است. کاربران PS5 نیز می‌توانند با قابلیت پشتیبانی از نسل قبل، این عنوان را به‌صورت 60 فریم تجربه کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا