اخبار بازی

دنیای بازی Cyberpunk 2077 پر از داستان خواهد بود

بازی Cyberpunk 2077

غوطه‌وری در دنیای بازی Cyberpunk 2077 و درگیر شدن با شخصیت‌ها و داستان‌های مختلف چه در بخش ماموریت‌های اصلی و چه در قسمت ساید کوئست‌ها، امری است که بسیاری از گیمرها از ساخته جدید استودیو CD Projekt RED انتظار دارند. انتظاری که با توجه به پیشینه این استودیو در ساخت مجموعه The Witcher و به ویژه نسخه سوم آن، به هیچ وجه دور از انتظار نیست. حال آن که به گفته تیم سازنده، Cyberpunk 2077 دقیقا قرار است تجربه توصیف شده را ارائه کند.

مارتی جانکرز (Marthe Jonkers) از اعضای تیم کانسپت‌آرت استودیو توسعه‌دهنده در مصاحبه با وبسایت گیم‌اینداستری اظهار کرد که داستان‌سرایی، امری است که استودیو CD Projekt RED بیشترین اولویت را به آن در مقایسه با هر چیز دیگری اختصاص داده است و بازی جدید در حال تولید آن‌ها نیز روی همین مورد تمرکز خواهد داشت. به طوری که بازی دنیایی را ارائه می‌کند که در آن پلیرها می‌توانند به کاوش و جستجو پرداخته و بخشی از داستان‌های گیرا و جذب‌کننده آن باشند.

برخی از پلیرها شاید بخواهند روی اکشن تمرکز داشته باشند. اما در استودیو CD Projekt RED تمرکز ما روی روایت و داستان‌سرایی است. این کاری است که ما انجام می‌دهیم و دوست داریم داستان روایت کنیم. ما علاقه‌مند هستیم تا نجربه‌های داستانی عمیقی را روایت کنیم. و گاهی اوقات جهان‌های باز را هم توسعه می‌دهیم. این کاری است که ما دوست داریم انجام داده و آن را در این بازی نیز پیاده‌سازی خواهیم کرد.

چنان‌چه بخواهید دنیای بازی Cyberpunk 2077 یعنی Night City را کاوش و جستجو کنید ما اطمینان حاصل خواهیم کرد که سرشار از داستان برای شما باشد.

بازی مورد انتظار Cyberpunk 2077 در تاریخ 16 آپریل 2020 برابر با 28 فروردین 99 برای کنسول‌های Xbox One و PlayStation 4 و پلتفرم‌های کامیپوترهای خانگی و گوگل استیدیا انتشار می‌یابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا