اخبار بازی

پشتیبانی بازی Cyberpunk 2077 پس از عرضه مانند The Witcher 3 خواهد بود

بازی Cyberpunk 2077

به گفته سازندگان پشتیبانی بازی Cyberpunk 2077 پس از عرضه همانند The Witcher 3 خواهد بود. The Witcher 3 دارای یکی از بهترین مدل‌های پشتیبانی پس از انتشاری بود که در چند سال اخیر در بازی‌های ویدئویی مشاهده کرده بودیم. علاوه‌بر به‌روزرسانی‌های معمول که تجربه بازی را بهبود بخشیده و بهینه‌سازی می‌کرد و بازخوردهای مخاطبین را هم در نظر می‌گرفت، دو بسته گسترش‌دهنده پولی بزرگ نیز برای بازی منتشر شد که هر دو از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بودند. اکنون به گفته استودیو CD Projekt RED این نوعی پشتیبانی برای ساخته جدید مورد انتظار آن‌ها نیز تکرار خواهد شد.

مکس پیرز طراح مراحل بازی مورد بحث در گفتگو با وبسایت VGC در خصوص بسته‌های الحاقی رایگان پس از عرضه بازی اظهار کرد پلیرها می‌توانند انتظار عرضه بهبودهایی به مانند آنچه که تیم سازنده برای بازی The Witcher 3 انجام داد را داشته باشند.

بازی The Witcher 3 با به‌روزرسانی‌هایی که کیفیت آن را افزایش می‌داد به اثر بهتری برای مخاطبین تبدیل شد. بهبودهایی که شامل بخش‌هایی نظیر رابط کاربری و موارد دیگر می‌شد. بنابراین ما به بازخوردهای مخاطبین گوش خواهیم داد با این حال روی ماهیت بسته الحاقی نیز تمرکز خواهیم داشت.

ما مواردی بسیاری از The Witcher 3 و بسته‌های الحاقی آن یاد گرفتیم. ما از آن چیزهای زیادی فرا گرفته و این استراتژی را برای بسته‌های الحاقی Cyberpunk اعمال می‌کنیم. ما به دنبال آن هستیم تا آن چه از نسخه سوم The Witcher یاد گرفته را روی ساخته جدید خود نیز اعمال کنیم.

باید به این نکته نیز توجه کرد یکی از تفاوت‌های اساسی که میان محتویات پشتیبانی پس از انتشار دو بازی وجود خواهد داشت وجود بخش چندنفره در Cyberpunk 2077 خواهد بود. بخشی که The Witcher 3 از آن بی‌بهره بود. با این حال استودیو سازنده قول داده که تجربه بخش چندنفره به طوری طراحی شده که با زمینه و دنیای بازی مطابقت داشته باشد. این بازی مورد انتظار در تاریخ 16 آپریل 2020 برابر با 28 فروردین 99 برای کنسول‌های Xbox One و PlayStation 4 و پلتفرم‌های کامیپوترهای خانگی و گوگل استیدیا انتشار می‌یابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا