اخبار بازی

سی دی پراجکت رد: عرضه بازی Cyberpunk 2077 برای ما درس بزرگی بود

سی دی پراجکت رد می‌گوید که هیچوقت درس‌هایی که پس از عرضه بازی Cyberpunk 2077 آموخته را از یاد نمی‌برد. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Cyberpunk 2077

عرضه سایبرپانک 2077 یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای صنعت در سال 2020 بود و احتمالا این مسئله برای سال‌ها از یاد نخواهد رفت. استودیوی CD Projekt Red بازی را در شرایط افتضاحی (به‌خصوص بر روی کنسول‌ها) منتشر کرد که با انتقادات شدیدی مواجه شد. حال سازندگان در گزارش مالی اخیر خود اعلام کرده‌اند که این موضوع برایشان درس بزرگی بوده است.

“ما موفق شدیم تا یک IP جدید را به بازار و گیمرهای سراسر جهان معرفی کنیم. حال در کنار مجموعه The Witcher، ما دو ستون قدرمند داریم که با آن‌ها آینده CD Projekt را بسازیم. البته که ما همچنان می‌دانیم همه‌چیز طبق برنامه پیش نرفت. این برای ما درس بزرگی بود که ما هیچوقت نباید آن را فراموش کنیم.”

آن‌ها همچنین اضافه کردند که از همین حالا نیز از تمام اتفاقاتی که افتاد درس گرفته‌اند و هم‌اکنون تغییرات زیادی در داخل کمپانی در حال انجام است. CD Projekt Red مدتی در خصوص برخی از این تغییرات صحبت کرده بود. برای مثال از حالا به بعد، این کمپانی تصمیم دارد تا مراحل بازاریابی بازی‌های جدید خود را نزدیک‌تر به عرضه بازی شروع کند.

بازی Cyberpunk 2077 هم‌اکنون برای کنسول‌های نسل هشت و نه، PC و استیدیا در دسترس است. شما می‌توانید بررسی ما از این عنوان را از اینجا مطالعه نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا