اخبار بازیگوگل استیدیا

نسخه گوگل استیدیای بازی Cyberpunk 2077 همزمان با سایر پلتفرم‌ها عرضه خواهد شد

طبق اعلام رسمی سی دی پراجکت رد، کاربران گوگل استیدیا قادرند تا هم‌زمان با دارندگان سایر پلتفرم‌ها در تاریخ 19 نوامبر به تجربه بازی Cyberpunk 2077 بپردازند. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Cyberpunk 2077

ساخت بازی Cyberpunk 2077 بالاخره به پایان رسیده و این عنوان در تاریخ 19 نوامبر منتشر می‌شود. استودیو CD Projekt Red از مدت‌ها پیش عرضه شدن بازی بر روی گوگل استیدیا را تأیید کرده بود، اما سازندگان در آن زمان عنوان کرده بودند که این نسخه از بازی کمی دیرتر از نسخه‌های کنسولی و PC عرضه خواهد شد.

با اینحال این خبر پیش از آخرین تأخیر بازی منتشر شده بود و اکنون برنامه‌های این شرکت لهستانی تغییراتی را به‌خود دیده‌اند، چرا که به‌تازگی CD Projekt Red با توئیت جدیدی رسما اعلام کرده نسخه گوگل استیدیای سایبرپانک 2077 هم‌زمان با سایر پلتفرم‌ها منتشر می‌شود.

همچنین شما می‌توانید آخرین نمایش سایبرپانک 2077 که به وسایل نقلیه موجود در دنیای بازی اختصاص داشت را از بازی سنتر مشاهده کنید. بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ 19 نوامبر برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و گوگل استیدیا منتشر می‌شود. سازندگان در نظر دارند تا پچ مخصوص کنسول‌های نسل بعدی این بازی را در سال 2021 به‌صورت رایگان برای دارندگان نسخه نسل فعلی منتشر کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا