اخبار بازیایکس باکس وانپلی استیشن 4

بازی Cyberpunk 2077 بر روی کنسول‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 عملکرد خوبی دارد

طبق اعلام استودیو CD Projekt Red، نسخه نسل هشتمی بازی Cyberpunk 2077 عملکرد مناسبی را خواهد داشت. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Cyberpunk 2077

یکی از نگرانی‌های طرفداران سایبرپانک 2077 نحوه عملکرد این بازی بر روی کنسول‌های نسل هشتمی پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان است. سازندگان نمایش‌هایی را از نسخه Xbox One X و PS4 Pro بازی ارائه داده‌اند، اما نحوه عملکرد بازی بر روی مدل پایه این کنسول‌ها همچنان نامشخص است. با این حال، سی دی پراجکت رد مدعی شده که با توجه به بزرگی جهان بازی، عملکرد Cyberpunk 2077 بر روی مدل‌های پایه PS4 و Xbox One به‌طور غافلگیر کننده‌ای خوب است.

مدیر عامل شرکت CDPR، آقای Adam Kicisnki در این مورد گفت: “نسخه PS5 عملکردی عالی دارد و عملکرد نسخه PS4 نیز همچنان بسیار خوب است. ما 3 هفته زمان اضافه داشتیم و چیزهای زیادی را در آخرین لحظات به‌دست آورده‌ایم. بنابراین، ما معتقدیم که بازی بر روی همه پلتفرم‌ها عملکردی عالی دارد.”

همان‌طور که گفته شد، ما تاکنون اجرا شدن بازی بر روی مدل‌های پایه PS4 و Xbox One را ندیده‌ایم. آقای Kicisnki در ادامه توضیحات خود در مورد تفاوت عملکرد نسخه‌های مدل پایه کنسول‌ها عنوان کرد: ” البته که عملکرد این نسخه‌ها نسبت به سایر نسخه‌ها کمی ضعیف‌تر است، اما برای چنین جهان عظیمی، همچنان به‌طورغافلگیر کننده‌ای خوب است. بنابراین کمی ضعیف‌تر، اما بسیار خوب. این جواب سوال است.”

بازی Cyberpunk در تاریخ 10 دسامبر (20 آذر) علاوه بر کنسول‌های نسل هشتم و نهم، برای PC و Google Stadia منتشر خواهد شد. سی دی پراجکت رد باز هم تأکید کرده که شاهد تأخیر دیگری در عرضه بازی نخواهیم بود.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. [QUOTE=”Cpt. price, post: 4900684, member: 122954″]
    ما 3 هفته زمان اضافه داشتیم و چیزهای زیادی را در آخرین لحظات به‌دست آورده‌ایم. بنابراین، ما معتقدیم که بازی بر روی همه پلتفرم‌ها عملکردی عالی دارد.”
    [/QUOTE]
    [ATTACH type=”full” width=”438px” alt=”183245″]183245[/ATTACH]

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا