اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوتر

نقشه کامل و کارت پستال‌های نسخه فیزیکی بازی Cyberpunk 2077 لو رفت

نقشه کامل بازی Cyberpunk 2077 در فضای مجازی منتشر شد و به ما تصویر بهتری از وسعت مناطق مختلف در شهر نایت‌سیتی و حومه‌ی آن به ما ارائه می‌کند.

عکسی که امروز به فضای اینترنت درز کرد مربوط به نقشه‌ی است که در نسخه فیزیکی بازی گنجانده شده است. گرچه این نقشه مسلماً از نقشه‌ی بازی The Witcher 3 کوچکتر است، اما تراکم بالا و عمود‌سازی قطعاً تفاوتی در آن ایجاد خواهد کرد.

تصویری از مجموعه‌ کارت پستال‌های Cyberpunk 2077 که در نسخه فیزیکی بازی نیز وجود دارد، به صورت آنلاین درز کرده است که در زیر می توانید نگاهی به آنها بیندازید.

در چند ماه گذشته چندین بار در مورد عمود‌ی‌سازی در Cyberpunk 2077 و شهر نایت‌ سیتی بحث شده است. سال گذشته، مارت جانکرز، هنرمند و هماهنگ کننده ارشد طراحی بازی، در مورد چگونگی بهبود عمودی‌سازی و برخی از المان‌هایی را که در The Witcher 3 در دسترس نیست، صحبت کرد.

این شهر واقعاً هسته اصلی Cyberpunk 2077 است. ما برای طراحی آن دیدی کلی‌نگرانه داشتیم. ما طراحی را با ایده‌های بسیار بزرگی از شهر شروع کردیم و سپس به جزئیات، جزئیات، جزئیات و جزئیات بیشتری پرداختیم. به عنوان مثال ما یک برنامه ریز شهری در تیم داریم که واقعاً به ما در تهیه نقشه و چیدمان آن کمک می کند تا شهر بسیار واقع‌گرایانه به نظر برسد.

بازی در 19 نوامبر برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا