اخبار بازی

سی دی پراجکت رد شایعات مربوط به محتویات حذف شده بازی Cyberpunk 2077 را تکذیب کرد

مدتی پیش شایعه‌ای منتشر شد که از شرایط آشفته توسعه بازی Cyberpunk 2077 و حذف شدن محتویات زیادی از آن پرده‌برداری می‌کرد، اما به گفته سی دی پراجکت رد این شایعه صحت ندارد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Cyberpunk 2077

استودیو CD Projekt Red سال میلادی 2020 را با عرضه بازی موردانتظار خود یعنی سایبرپانک 2077 به‌پایان رساند. اما متأسفانه عرضه بازی به‌خصوص بر روی کنسول‌های پایه نسل هشتم، با مشکلات فنی فراوانی همراه بود. این مشکلات به‌قدری بزرگ بودند که تعداد قابل توجهی از کاربران درخواست بازپس‌گیری پول خود را مطرح کردند.

شایعه اخیر از طرف شخصی منتشر شد که ادعا می‌کرد یکی از اعضای این استودیوی لهستانی بوده. او بر روی فروم GameFAQs عنوان کرده بود که محتویات عظیمی از نسخه نهایی Cyberpunk 2077 حذف شده‌اند. به گفته او، سرمایه‌گذاران و مدیران رده بالای شرکت در طول روند توسعه بسیاری از ایده‌های خود را به توسعه‌دهندگان اصلی تحمیل کرده‌اند. منبع این شایعه همچنین مدعی شده بود که در طی سال 2021 ممکن است برخی از این محتویات حذف شده به بازی اضافه شوند.

این موضوع باعث به‌وجود آمدن بحث‌های زیادی شد. اما یکی از کارمندان CD Projekt Red به‌تازگی بر روی فروم این شرکت، شایعه ذکر شده را به‌طور کامل رد کرد. او در واکنش به این شایعه در پستی نوشت:

“به‌طور معمول ما بر روی شایعات نظری نمی‌دهیم، اما این اصلا صحت ندارد.”

بازی Cyberpunk 2077 در کنار PC و Google Stadia به‌صورت بین نسلی برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم مایکروسافت و سونی در دسترس است. شما می‌توانید بررسی بازی سنتر از سایبرپانک 2077 را از اینجا عنوان مطالعه کنید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا