Crytek: ساخت Darksiders 3 با سیاست های ما مطابقت ندارد

 

آقای Cevat Yerli، مدیر عامل شرکت Crytek، از سری بازی های Darksiders سخن گفتند و از این که کسی حاضر به خرید استودیو Vigil Games در جریان ورشکستگی شرکت THQ نبوده است، اظهار تعجب کردند. بنا بر گفته های ایشان، استودیو تازه تاسیس Crytek USA، که از کارکنان سابق Vigil Games تشکیل شده است، فعلا بر روی Darksiders 3 کار نخواهد کرد.
 
Yerli در مصاحبه با GamesBeat، به این موضوع اشاره کرد که Crytek قصد خرید Vigil را نداشت، اما در آن لحظه با David Adams، بنیانگذار Vigil، قرارداد بسته بود: "ما تعجب کردیم که کسی قصد خرید Vigil Games را نداشت. ما دوست داشتیم که این استودیو را بخریم، اما این کار ریسک های زیادی را در بر داشت. وقتی دیدیم کسی حاضر به خرید این استودیو نشد، در تصمیم خود تجدید نظر کردیم. اما به تدریج تصمیم گرفتیم که این کار را نکنیم، زیرا پروژه هایی که Vigil در حال کار بر روی آنها بود، از نظر استراتژیکی مناسب ما نبودند. اما من واقعا از David Adams خوشم آمده بود. به عنوان کسی که کاری را که انجام می داد و تیمی که با آن کار می کرد را دوست داشت، او توانسته بود روی من تاثیر بگذارد."
 
Yerli تصمیم گرفت تا با Adams تماس بگیرد و او به همراه 20 الی 30 نفر از کارکنان Vigil را دعوت به همکاری با Crytek و تاسیس استودیو Crytek USA کند. بنا بر گفته های Adams، این موضوع برای او جالب و هیجان انگیز بود. او در آن روز به تمام کارکنان Vigil گفته بود که این آخرین روز کارشان است، اما در همان روز آنها در یک استودیو جدید با نام Crytek USA کار خود را دوباه آغاز کردند.
 
Yerli در این باره گفت: "پیش خود گفتم اگر تمام تیم آن روز در جلسه حاضر باشند (همانطور که Adams گفته بود)، نشان دهنده احترام آنها به Adams و همچنین علاقه شان برای کار کردن با یکدیگر است. آنها آمدند و نشان دادند که می خواهند با هم کار کنند و نمی خواهند از هم جدا شوند، این برای من کافی بود تا بدانم این چیزی فراتر از یک مصاحبه کاری ساده است. من از David در مورد سابقه کاری شان نپرسیدم، چون به آنها اعتماد داشتم و می دانستم آنها افرادی فوق العاده با سابقه ای فوق العاده هستند."
 
با این حال به نظر نمی رسد فعلا شماره جدیدی از Darksiders (که باعث جلب توجهات به سمت Vigil شد) در دستور کار باشد. Yerli در این باره می گوید: "ما نمی خواستیم Darksiders 3 را بسازیم، چون این کار با سیاست ها و استراتژی های ما سازگار نبود. با این حال، ما آنها را مجبور به کار بر روی یک بازی خاص نکردیم، David و تیمش آزادند که بر روی هر بازی ای که می خواهند کار کنند. در حال حاضر، آنها می دانند استراتژی و سیاست های Crytek چیست، اما هیچ کدام از این ها روی بازی ای که خواهند ساخت تاثیر ندارد."
 

منبع

خروج از نسخه موبایل