اخبار بازی

اشاره صداپیشگان بازی Crash Bandicoot به کار کردن بر روی پروژه جدید

اخیرا صداپیشه شخصیت کرش یعنی اسکات وایت پستی را صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده که حدس و گمان‌های مختلفی را از سوی طرفداران سری Crash Bandicoot در پی داشته است. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Crash Bandicoot 4

مدتی پیش گزارشاتی مبنی بر اینکه تقریبا اکثر استودیوهای داخلی شرکت Activision بر روی سری Call of Duty کار می‌کنند، منتشر شده بود. استودیوی Toys for Bob که وظیفه توسعه نسخه چهارم کرش را بر عهده داشت، در توئیتی اعلام کرد که از حالا به بعد به عنوان یک تیم پشتیبان بر روی کال آو دیوتی وارزون کار خواهد کرد.

در ابتدا ابهاماتی در خصوص تعدیل نیرو در این استودیو وجود داشت، اما اکتیویژن با تکذیب این موضوع اعلام کرد که Toys for Bob همچنان به پشتیبانی از Crash Bandicoot 4: It’s About Time ادامه می‌دهد.

اما در کنار آن، احتمال دارد که کار اکتیویژن با کرش به اتمام نرسیده باشد. اسکات وایت، صداپیشه این شخصیت تصویری را از مکالمه ویدئویی خود با تعدادی از همکارانش، از جمله لکس لنگ، صداپیشه نئو کورتکس به اشتراک گذاشته و گفته: “کرش بندیکوت و نئو کورتکس در حال کار بر روی یک پروژه مفرح جدیدی هستند… خیر، این یک بازی دیگر از کرش نیست (یا اینکه هست؟)…”

همانطور که می‌بینید، پست اینستاگرامی وایت حالت ابهام‌آمیزی را دارد و مشخصا به‌طور قطع نمی‌توان به نتیجه‌ای رسید. با تو توجه به اینکه Crash Bandicoot 4 ماه‌ها پیش عرضه شده و صداپیشگان مجموعه مجددا درحال همکاری هستند، باید منتظر ماند و دید که همکاری آن‌ها به چه پروژه‌ای مربوط می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا