اخبار بازیکامپیوتر

تاریخ عرضه نسخه PC بازی Crash Bandicoot 4 مشخص شد

کاربران PC می‌توانند تنها چند هفته دیگر و در تاریخ 26 مارچ (7 فروردین) به تجربه بازی Crash Bandicoot 4 بپردازند. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Crash Bandicoot 4

شرکت Activision همانطور که پیش‌تر اعلام کرده بود، در تاریخ 12 مارچ (روز گذشته) بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time را برای کنسول‌های نسل جدید و همچنین نینتندو سوئیچ منتشر کرد. اما علاوه بر این، اکتیویژن در همین روز از زمان عرضه نسخه رایانه‌های شخصی بازی نیز رونمایی کرده است.

خوشبختانه کاربران PC نیاز نیست زمان زیادی را برای عرضه بازی منتظر بمانند. کرش بندیکوت 4 به‌طور انحصاری بر روی کلاینت بتل نت منتشر می‌شود. در حال حاضر جزئیات بهبودهای گرافیکی و ویژگی‌های نسخه PC بازی مشخص نیست، بنابراین انتظار می‌رود در روزها و هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری در این خصوص منتشر شود.

آخرین ساخته استودیو Toys for Bob که یک دنباله مستقیم بر سه‌گانه اصلی ناتی داگ به‌شمار می‌رود، ابتدا در سال گذشته برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شده بود. اکتیویژن مدتی پیش اعلام کرده بود که در طول امسال به مناسبت 25امین سالگرد سری Crash برنامه‌های جالبی را در سر دارد.

نوشته های مشابه

‫6 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا