اخبار بازیایکس باکس وانپلی استیشن 4

تریلر جدید از گیم‌پلی بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time

در طی دومین رویداد PlayStation‘s State Of Play گیم‌پلی جدیدی از بازی  Crash Bandicoot 4: It’s About Time منتشر شد. در این عنوان بازیکنان می‌توانند در طول بازی بجای کرش یا کوکو بازی کنند و حتی در زمان‌هایی بجای کورتکس و دینگودیل . همچنین از یک مد معکوس رونمایی شد جایی که بیناکس به کمک شما می‌آید، این حالت مثل یک مد آیینه‌ای و تغییر زاویه‌ی دید است به همراه راه‌های مختلف برای بازی است. کرش این قابلیت را خواهد داشت که روی دیوار بدود، با طناب تاب بخورد، از روی میله‌ها لیز بخورد و از زیپ‌لاین‌ها استفاده کند.

بازی تمامی داستان‌های عناوین پلی‌استیشن 2 را نادیده خواهد گرفت و داستان خود را بعد از وقایع Crash Bandicoot: Warped اتفاق می‌افتد سال 1998 است و کرش با خوشحالی در حال استراحت در جزیره‌ی خود است تا اینکه اتفاقی یکی از ماسک‌های کوانتوم را در مسیر پیدا می‌کند که به نظر می‌آید که ماسک و دوست کرش ،آکو آکو را می‌شناسد. با بازگشت چهار ماسک کوانتوم ، کرش و دوستانش به بعد‌های مختلفی از فضا و زمان پرش می‌کنند تا نئو‌کورتکس ، دکتر انتروپی و اوکا اوکا که از تبعید خود بازگشته‌اند را متوقف کنند.

همچنین در این تریلر تایید شد که هیچ خبری از microtransaction  نیست و بازی Crash Bandicoot 4 دارای لباس‌های زیادی است که تمامی آنها کاملاً جنبه تزئینی دارند و هیچ تاثیری در گیم‌پلی بازی نخواهند داشت. تمامی این لباس‌ها در طول بازی از طریق کامل کردن چالش‌ها و پیدا کردن اسرار قابل قفل‌گشایی خواهند بود.

  بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time در 11 مهرماه ( 2 اکتبر) برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. هنوز خبری از عرضه‌ی این بازی بر روی پلتفرم‌های دیگر منتشر نشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا