اخبار بازی

آیا لوگوی اضافه شده در Crash Bandicoot 4 به بازی جدیدی اشاره دارد؟

اخیرا کاربران متوجه اضافه شدن یک لوگوی مرموز جدید به بازی Crash Bandicoot 4 شده‌اند که ممکن است به بازی جدیدی از کرش اشاره داشته باشد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Crash Bandicoot 4

شرکت Activision در چند سال اخیر با عرضه چندین نسخه مختلف (بازسازی و دنباله) از کرش بندیکوت، توانست این سری را به‌شکل موفقی احیا کند. ماه گذشته Crash Bandicoot 4 منتشر شد که بازخورد خوبی را از سوی طرفداران و منتقدان به‌خود دید. اما به‌نظر می‌رسد اکتیویژن از همین حالا دارد به آینده سری کرش اشاره می‌کند.

اولین مرحله از کرش بندیکوت 4 در یک ساحل شروع می‌شود. یک تلویزیون کوچک در ابتدای این مرحله قرار دارد که اگر به آن ضربه بزنید، به ترتیب تصاویری را از نسخه‌های شماره‌دار کرش می‌بینید. اما به‌تازگی شخصی با نام کاربری kimmotman@ در توئیتر متوجه شده که پس از دیدن تصویر نسخه چهارم، برای لحظه‌ای بسیار کوتاه، یک لوگوی مرموز بر روی این تلویزیون ظاهر می‌شود. این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که بازی را تا 106 درصد به تکمیل رسانده باشید.

این لوگو دو خط نارنجی و بنفش را نشان می‌دهد که میوه معروف Wumpa در میان آن‌ها قرار گرفته. همین موضوع باعث شده برخی طرفداران گمان کنند که یک کراس اور بین کرش و اسپایرو در راه است. پیش‌تر شایعه‌ای مبنی بر در دست ساخت بودن یک بازی PvP کرش توسط اکتیویژن منتشر شده بود. اگر این شایعه حقیقت داشته باشد، ممکن است با عنوانی کارت ریسر یا فایتینگ با حضور شخصیت‌های کرش و اسپایرو طرف باشیم.

البته که این اطلاعات فعلا در حد شایعه و گمانه‌زنی باقی می‌مانند، اما با توجه به موفقیت‌های اخیر هر دو سری در چند وقت اخیر برای اکتیویژن، در دست ساخت بودن یک بازی سرویس‌محور PvP با شخصیت‌های دنیای کرش و اسپایرو چندان دور از ذهن نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا