اخبار بازیایکس باکس سری ایکسپلی استیشن 5کامپیوترنینتندو سوییچ

بازی Crash Bandicoot 4 به کنسول‌های نسل بعد، سوئیچ و PC می‌آید

طبق اعلام اکتیویژن، نسخه نسل بعدی بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time همراه با نسخه نینتندو سوئیچ این عنوان در تاریخ 12 مارچ (22 اسفند) منتشر خواهد شد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Crash Bandicoot 4 It's About Time

علاوه بر آن، شرکت Activision عرضه بازی بر روی رایانه‌های شخصی (از طریق بتل نت) را نیز تأیید کرده، اما در حال حاضر تاریخ عرضه دقیقی بجز سال 2021 برای این پلتفرم مشخص نیست.

نسخه پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس بازی آپگرید گرافیکی خوبی را دریافت می‌کنند. گفته شده هر دو نسخه به‌صورت 4K نیتیو (4K آپ اسکیل شده بر روی ایکس باکس سری اس) و با 60 فریم بر ثانیه اجرا می‌شوند. کاربران PS5 و XSX لودینگ‌های سریع‌تری خواهند داشت و می‌توانند از افکت صدای 3بعدی لذت ببرند. همچنین پشتیبانی از قابلیت‌های کنترلر دوال سنس نیز بر روی PS5 تأیید شده است.

با اینکه قیمت نسخه نینتندو سوئیچ و PC کرش بندیکوت 4 معادل 40 دلار خواهد بود، اما بر روی کنسول‌های نسل جدید قیمت بازی 60 دلار است. البته بازی از آپگرید رایگان بر روی هر دو پلتفرم پلی استیشن و ایکس باکس بهره می‌برد و خریداران نسخه نسل قبلی بازی می‌توانند بدون پرداخت هزینه اضافه به نسخه نسل بعدی بر روی کنسول جدید خود دسترسی داشته باشند.

بازی Crash Bandicoot 4 در اکتبر سال گذشته تنها برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شده بود. شما می‌توانید بررسی ما از بازی را هم‌اکنون از بازی سنتر مطالعه کنید.

نوشته های مشابه

‫6 دیدگاه ها

  1. [QUOTE=”Hamidreza, post: 4936138, member: 22490″]
    چون بروی استیم عرضه نمیشه طبیعتا خیلی خوشحال نیستم ‘ اما همین که اثری از واژه ی EGS توی خبر دیده نمیشه به فال نیک میگیریم :D:D
    [/QUOTE]
    [ATTACH type=”full” alt=”194661″]194661[/ATTACH]
    ۴۰ یورو ناقابل روی بتل نت:D

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا