اخبار بازی

ثانیه شمار خبر از معرفی نسخۀ جدیدی از بازی Need For Speed را می‌دهد

در سایت رسمی بازی Need For Speed ثانیه شماری قرار داده شده است که یک روز دیگر به پایان می‌رسد و گویا قرار است اولین اطلاعات رسمی از نسخۀ جدید این بازی منتشر شود.

بازی Need For Speed

مدتی است که شایعاتی در مورد نسخۀ جدید بازی Need For Speed به گوش می‌رسد. اخیرا یک خرده فروش اتریشی نسخۀ جدید این عنوان را با پسوند Heat در لیست عناوین پیش خرید خود قرار داده بود. همچنین استودیو Ghost Game سازندۀ آخرین نسخۀ عنوان Need For Speed یعنی عنوان Need For Speed: Payback در نمایشگاه E3 امسال کار خود را بر روی یک عنوان در سبک ریسینگ تایید کرد و زمان انتشارش را سال 2019 اعلام کرده بود. با توجه به ثانیه شماری که در سایت بازی Need For Speed قرار داده شده، به احتمال بسیار زیاد عنوان بعدی این استودیو نسخۀ جدیدی از سری Need For Speed باشد. باید یک روز دیگر منتظر بمانیم تا اولین اطلاعات رسمی از نسخۀ جدید این سری منتشر شود و ببینیم که آیا شرکت EA می‌تواند نسخۀ قابل قبولی را از این فرنچایز روانۀ بازار کند و این بازی می‌تواند به روزهای اوج خود برگردد یا خیر.

25 سال از انتشار اولین نسخۀ بازی Need For Speed می‌گذرد و نسخۀ جدید، بیست‌وششمین عنوان در این سری بحساب می‌آید. سال گذشته عنوان Need For Speed: Payback نتوانست آن‌طور که‌باید طرفداران را راضی کند و با توجه به گذشتۀ پر افتخار سری «نید فور اسپید» طرفداران از شرکت EA انتظار ساخت عنوانی را در خور نام این بازی دارند. باید یک روز دیگر منتظر بمانیم تا ثانیه شمار به پایان برسد و ببینیم این بار Need For Speed جدید چه در چنته دارد و بازخورد طرفداران چه خواهد بود. آیا این عنوان می‌تواند محبوبیت گذشتۀ خود را بار دیگر بدست آورد؟ آیا می‌تواند مسابقات هیجان‌انگیزی را در کنار پرداخته شدن به بخش‌های مختلف بازی برای طرفداران به ارمغان آورد و مانند گذشته تجربه‌ای فراموش نشدنی برای بازیبازان شود؟ پاسخ این پرسش‌ها در آینده‌ای نزدیک مشخص خواهد شد.

برای اطلاع از اخبار این عنوان ، در روزهای آینده با بازی‌سنتر همراه باشید.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. [QUOTE=”p990_judi, post: 4615583, member: 37396″]
    امیدوارم از لحاظ بصری به این نسل بخوره دو شماره قبل که زیاد چنگی به دل نزد
    [/QUOTE]
    برعکس برای من جلوه های بصری در اولویت پایین‌تری قرار داره…. البته نه اینکه مهم نباشه
    بیشتر برای من گیم پلی (که مهم‌ترین عامل در بازیهای ریسینگ هم هست) و چالش های بازی ، در کنار شخصی سازی ماشین ها و کاستوم های مختلف… مهمتر از گرافیک هستن
    بنظرم تعریف چلنج‌های جدید هم در این بازی مهمه… چون نید فور اسپید نیاز به عناصر جدید داره… Raceهای متفاوت و جدید یا هر نوع چالشی که بازی از این روند خسته کننده خارج بشه… و صد البته که یک گرافیک خوب تمام این مسائل رو لذتبخش‌تر میکنه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا