اخبار بازی

خرید استودیو سازنده بازی Project CARS توسط Codemasters

بازی Project CARS

کمپانی Codemasters توسعه‌دهنده و ناشر مطرح عناوین ریسینگ اعلام کرد که استودیو سازنده بازی Project CARS یعنی Slightly Mad Studios را خریداری کرده و بدین ترتیب یک بازی ریسینگ دیگر نیز به کالکشن مجموعه‌هایی نظیر DIRT، GRID  و هم‌چنین F1 اضافه کرد.

به گفته وبسایت گیم اینداستری کمپانی Codemasters مبلغ 30 میلیون دلار برای این خرید هزینه کرده است. آیان بل (Ian Bell) رئیس اجرایی استودیو Slightly Mad هم‌چنان در سمت خود باقی خواهند ماند. فرانک سگنیر (Frank Sagnier) رئیس اجرایی Codemasters با در نظر گرفتن این موضوع که سرویس‌های استریمی بیشتری به بازار و نسل بعدی کنسول‌ها که از سال آینده آغاز خواهد شد عرضه می‌شود اکنون را بهترین زمان برای بسط و گسترش شرکت دانست.

Slightly Mad Studios ده سال قبل تاسیس شد و از آن زمان تاکنون متخصص توسعه عناوین ریسینگ در صنعت بازی شناخته می‌شود. این استودیو سابقه ساخت دو بازی Need for Speed Shift برای شرکت EA را داشته و سپس مجموعه بازی Project CARS را توسعه داد که نشر آن برعهده شرکت Namco قرار داشته. این استودیو هم‌اکنون در حال تولید یک بازی بلاک‌باستر هالیوودی معرفی نشده بوده که گفته می‌شود براساس مجموعه سینمایی Fast and Furious خواهد بود.

در ژانویه سال جاری بود که رئیس استودیو سازنده بازی Project CARS اعلام کرد که در حال کار روی کنسول نسل بعدی مخصوص خود به نام Mad Box است. تلاش کمپانی برای ثبت نام تجاری این کنسول در همان موقع بی‌نتیجه ماند و از آن زمان تاکنون نیز اشاره‌ای به این پروژه صورت نگرفته است.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. متاسفانه فارغ از مشکلات نگارشی و دستوری، سطح ترجمه آقای معبودی بسیار پایینه، و هیچ پیشرفتی هم تو کارشون دیده نمیشه. صرفا انتشار خبر مهم نیست، ارائه مناسب و صحیح هم بسیار مهمه که تو کار ایشون باید بگم اصلا قابل قبول نیست

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا