بازی «Code Vein» درجه سختی آسان‌تر نخواهد داشت؛ سازندگان تفاوت اصلی این بازی با «Dark Souls» را توضیح می‌دهند

عنوان جدید استودیو «Shift» که قرار است توسط «Bondi Namco» منتشر شود؛ به تازگی طی یک مصاحبه اطلاعات جالبی از این عنوان منتشر شده است.

طی یک مصاحبه در ساختمان اصلی «Bondi Namco» در «Tokyo»، تهیه کننده این عنوان آقای «Keita Iizuka» و کارگردان آن آقای «Hiroshi Yoshimura» اعلام کردند، این بازی هیچ سطح چالش آسان‌تری در کنار سطح چالش پیش‌فرض ندارد.

این بازی طوری طراحی شده که بازیکنان با وسایل خود به مرور زمان قوی‌تر شوند و «Dungeon» درست را که با توانایی‌هایشان همخوانی دارد را در هر زمان داده شده، پیدا کنند.

در «Code Vein» یک مزیت وجود دارد که ممکن است به کسانی که در حال مبارزه هستند کمک کند. در حین بازی شما می‌توانید «Blood Code» شخصیت خود را عوض کنید تا در بعضی زمینه‌ها شخصیت شما را تغییر دهد و تغییر دادن استراتژی خود، کمک می‌کند به شما که بر دشمنان خاص غلبه کنید.

آقای Iizuka همچنین توضیح دادند، بیشترین تفاوت این عنوان با سری بازی «Dark Souls»، سیستم کاراکتر همراه است؛ هر کاراکتر همراه، سابقه و شخصیت منحصر به فرد خود را دارد؛ بنابراین آنها فقط در مبارزات مفید نیستند و آنها همچنین به لذت بردن از داستان مرتبط هستند.

بازی Code Vein در سال 2018 برای PS4 ,PC ,Xbox One منتشر می‌شود. شما همچنین می توانید اطلاعات بیشتری در مورد این عنوان از این لینک به دست آورید.

منبع

خروج از نسخه موبایل