Cliff Bleszinski: هزینه ساخت بخش داستانی 75 درصد بودجه را دربر میگیرد
«Cliff Bleszinski»، خالق سری «Gears of War» در مصاحبه اخیر خود در مورد دلیل نبود بخش تک نفره داستانی در بازیهای شوتر امروزی صحبتهایی کرده است. در ادامه با بازیسنتر همراه باشید.
بلزینسکی در طی مصاحبهای با سایت «PC Gamer»، در مورد بازی «Lawbreaker» و هزینههای ساخت بخش تک نفره صجبت کرده است. زمانی که از او در مورد حرکت صنعت بازی به بخش چند نفره سوال پرسیده شد، گفت: «بخش تک نفره هزینه زیادی دارد، نزدیک به 75 درصد از بودجه، پلیرها بخش تک نفره را در تعطبلات آخر هفته به پایان میرسانند و بعد به سراغ بخش چند نفره میروند. (منظورش تموم شدن سریع بخش تک نفره با وجود هزینه بیشتر و اینکه پلیرها بیشتر وقت خودشون رو برای بخش چند نفره صرف میکنن و بخش داستانی رو در چند روز تموم میکنن)»
بازی Lawbreakers نیز دارای بخش داستانی نخواهد بود. بلیزینسکی اشاره کرد که نسخه «Pre Alpha» زمانی که به کیفیت مطلوب برسد عرضه خواهد شد و استدیو سازنده یعنی «Boss Key Productions» رفته رفته دسترسی مردم به بازی را بیشتر خواهد کرد.
Lawbreakers تنها برای PC در نظر گرفته شده ولی به گفته بلزینسکی عرضه برای کنسولها در صورت پیدا کردن همکاری مناسب برای پورت بازی، امکانپذیر است.