عملکرد موفق بازیهای کلاسیک بر روی Xbox Game Pass منجر به بازسازی آنها میشود
فیل اسپنسر، رییس بخش Xbox، درباره تاثیر بازیهای کلاسیک بر روی سرویس Xbox Game Pass صحبت کرده است.
اسپنسر معتقد است بازیهای کلاسیک بخش مهمی از سرویس گیم پس هستند و عملکرد موفق آنها منجر به ساخت ریبوت خواهد شد. اساسا، تیم ایکس باکس آمار محبوبیت بازیهای کلاسیک خود بر روی گیم پس را مشخص میکند و از آنها برای تصمیمگیری استفاده میکند. فیل اسپنسر بازی Fable را مثال میزند چرا که ساخت ریبوت بازی به دلیل موفقیت آن فرنچایز بر روی گیم پس میسر شده است:
وقتی میبینیم که مردم در حال تجربه بازیهایی مانند Prey یا Dishonored و یا Fable هستند و درباره آن بازیها صحبت میکنند، این منجر میشود تا ما به عنوان یک سازمان مشاهده کنیم که بقیه به چه چیزی علاقهمند هستند. ممکن است ما آن (بازی)ها را برداریم و با ایدههای جدید جلو ببریم و شاید تیمهای جدید بخواهند که آنها را بسازند.
تیم Xbox در سالهای اخیر چندین فرنچایز قدیمی مانند Perfect Dark ،Fable و Battletoads را برگردانده است. لازم به ذکر است که فعلا تاریخ عرضهای برای بازیهای Fable و Perfect Dark مشخص نشده است اما شما میتوانید بازی Battletoads را همین الان تجربه کنید.