اخبار بازی

توسعه‌دهنده Chorus از راحتی ساخت بازی برای Xbox Series X نسبت به دیگر پلتفرم‌ها می‌گوید

ماکروسافت در جریان نمایش دیشب Inside Xbox از بازی Chorus رونمایی کرد و حالا یکی از سران این استودیو درباره Xbox Series X صحبت کرده است.

Chorus revealed at Inside Xbox

یوهانس کولمن، رییس بخش Core Technology استودیو Fishlabs، در مصاحبه‌ای با یوروگیمر درباره ساخت بازی برای Xbox Series X صحبت کرده است:

من باید بگم که انتقال از Xbox One به Xbox Series X بسیار سرراست بوده است.  هیچ چالش خاصی نداشتیم. شما آزادی بیشتری دارید و لازم نیست نگران فریم ریت باشید. شما میتوانید بجای آن، فریم ریت را بالاتر ببرید. در انتها، توسعه برای Xbox Series X راحت‌تر از هر کنسول دیگری است.

چند ماه پیش، یک توسعه‌دهنده از کرایتک مدعی شده بود که PlayStation 5 راحت‌ترین کنسول برای توسعه است اما آن مصاحبه به سرعت حذف شد. اینطور که به نظر می‌رسد این اولین مصاحبه بعد از رونمایی DirectX 12 Ultimate می‌باشد که به راحتی کار با Xbox Series X اشاره می‌کند.

Chorus با وضوح تصویر 4K و 120 فریم برروی Xbox Series X اجرا خواهد شد, از ویژگی Ray-Tracing بهره خواهد برد. این بازی در سال 2021 توسط Deep Silver Fishlabs برای Xbox One و Xbox Series X عرضه خواهد شد و از ویژگی Smart Delivery پشتیبانی خواهد کرد. تا این لحظه خبری از نسخه PS4 و PS5 این بازی نشده است.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. [QUOTE=”Mohammad@li, post: 4753898, member: 112336″]
    در هر صورت دلیل نمیشه که اون مصاحبه ویجیاتو با یکی از اعضای کرایتک درسته بوده باشه. تا اونجایی که یادمه حتی طرف ایرانی اون مصاحبه تو توییترش گفت که مطلبش صحت نداره و به سرعت از ویجیاتو هم پاک شد. بیشتر حالت یه کلیک‌بیت رو داشت که گندش دراومد.
    [/QUOTE]
    منم درست یا غلط بودنشو تایید نکردم.
    ترجمه خبرنگار بازی سنترو تایید کردم که به درستی انجام شده.

  2. [QUOTE=”kourooshkabir25, post: 4753545, member: 129591″]
    درود
    ما یه خبر ساده قرار می دیم یه الف هم نسبت به منبع اصلی تغییر کنه بر طبق قوانین حذف می شه
    این چیه ؟
    چند ماه پیش، یک توسعه‌دهنده از کرایتک مدعی شده بود که PlayStation 5 راحت‌ترین کنسول برای توسعه است اما آن مصاحبه به سرعت حذف شد. اینطور که به نظر می‌رسد این اولین مصاحبه بعد از رونمایی DirectX 12 Ultimate است که به راحتی کار با Xbox Series X اشاره می‌ کند.
    [/QUOTE]
    A few months ago, a Crytek developer said that the PlayStation 5 was easier to develop for but retracted that statement based on the DirectX 12 Ultimate reveal most likely. It seems like this is the first statement from a developer working on a next-generation game to confirm that the Xbox Series X is easier to develop for than “any other console.”

    منبع خبر مهدی سایت ویندوز سنترال بوده و از اونجا هم به درستی ترجمه کرده.

  3. [QUOTE=”vaan 2, post: 4753754, member: 42639″]
    این چه خبر و ترجمه زردی بود دیگه،
    [/QUOTE]
    [URL=’https://www.windowscentral.com/chorvs-developer-says-xbox-series-x-easier-develop-any-other-console’]Chorus developer says Xbox Series X ‘easier to develop for’ than others[/URL]

    ترجمه از سایت ویندوز سنترال انجام شده و از لحاظ ترجمه مشکلی وجود نداره.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا