اخبار بازی

عرضه بازی Cyberpunk 2077 بر روی ایکس باکس گیم پس تکذیب شد

به‌تازگی صحبت‌های مختلفی در خصوص عرضه بازی Cyberpunk 2077 بر روی سرویس Xbox Game Pass شنیده می‌شود. با اینحال، به‌نظر می‌رسد استودیو CD Projekt Red در حال حاضر برنامه‌ای برای عرضه سایبرپانک 2077 بر روی این سرویس ندارد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی ها همراه باشید.

بازی Cyberpunk 2077

مدتی پیش بود که جف گراب از وب‌سایت ونچر بیت از احتمال قرار گرفتن Cyberpunk 2077 بر روی سرویس ایکس باکس گیم پس و همچنین اعلام شدن آن در رویداد پیش‌روی مایکروسافت خبر داد. همین موضوع سبب شد تا مدیر روابط عمومی سی دی پراجکت رد نسبت به این شایعه واکنش نشان داده و آن را تکذیب کند.

در یک گفت و گوی توئیتری، جف گراب مجددا از سایبرپانک 2077 به‌عنوان یک بازی AAA که احتمال دارد بر روی ایکس باکس گیم پس عرضه شود صحبت کرد. اما آقای Radek Grabowski از CD Projekt Red در جواب به او با تکذیب این موضوع گفت: “جف، باید یه مثال دیگه‌ای رو انتخاب کنی. برنامه‌ای برای عرضه Cyberpunk 2077 روی سرویس ایکس باکس گیم پس وجود نداره.”

البته که تکذیب شدن چنین خبری چندان هم تعجب‌آور نیست. انتظار برای عناوینی مانند سایبرپانک 2077 به‌شدت بالاست و طبیعی است که CD Projekt Red بخواهد عرضه بزرگی را با قیمت کامل یعنی 60 دلار تجربه کند. بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ 19 نوامبر برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد. سازندگان پشتیبانی این عنوان از کنسول‌های نسل بعدی را نیز تأیید کرده‌اند.

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا