آقای «Adam Kicinski» رئیس استدیوی «CD Project Red» در مصاحبهای جدید، عنوان داشت که این استدیو خواهان تجربیات جدید در زمینههایی است که در سری «The Witcher» به آنها وارد نشده بود.
«ما میخوایم آزمایشهای جدیدی تو زمینههایی که در سری «The Witcher» به اونها وارد نشده بودیم انجام بدیم. من نمی تونم چیز زیادی راجع به «Cyberpunk 2077» بگم، فقط اینکه ما هدفمون رو بسیار بلند بالا قرار دادیم چون که این سبک کار ماست. ما میخوایم که از الان هم بالاتر بریم و اگه از دید تجاری بهش نگاه کنیم ما میخوایم «Cyberpunk 2077» حتی از «The Witcher» هم در این زمینه موفق تر باشه.»
وقتی که از او در رابطه با بخش چند نفره سوال شد، اشاره کرد که این میتواند روش خوبی برای تیم باشد تا به استانداردهای بازار برسد و حتی آن را الزامی توصیف کرد.
«آنلاین، اگه میخوای که به موفقیتی بلند مدت برسی الزامیه. المانهای آنلاین مشخصی در عنوان «Cyberpunk 2077» وجود خواهند داشت.»
این اظهار نظر به شایعاتی که تاکنون در رابطه با این عنوان شنیده شده مانند «Social Hub» احتمال بیشتری میبخشد. البته با وجود چیزهایی که تاکنون راجع به این عنوان شنیده شده بعید است که عنوانی بر پایهی بخش آنلاین چندنفره باشد.
شایعات پیرامون این عنوان، اشاره به «Social Hub» به عنوان روشی برای پیوند تجربهی بخش تکنفره به بخش چند نفره داشتند، هرچند استدیوی «CD Project Red» در رابطه با این شایعات اظهار نظری نکرد.
«بخش چندنفره از نظر استراتژی مهمه، بازی کردن به صورت آنلاین از نظر استراتژی مهمه، برای اینکه ما هم میخوایم دستی در بازار بازیها به عنوان خدمات داشته باشیم. عناوینی که ساخته میشن تا در مدت زمانهای مشخص، درآمدهای ثابتی رو تولید کنن. قطعا هر عنوانی بعد از چند سال تموم میشه ولی هستن بازیهایی که حتی با گذشت ۱۰ سال همچنان فعالیت دارن و ساخت چنین بازیهایی، خارج از درآمد اصلی ما، یعنی اسامی بزرگ (عناوین بزرگ) به معنی منبع درآمد ثابتی برای ماست. در آینده میتونیم ارتباطات زیادی رو بین عناوین بزرگ و عناوین خدماتی تصور کنیم. ما باید این رو قبول کنیم، چیز واضحیه.»