اخبار بازی

عنوان Castlevania: Symphony of the Night برای iOS و Android در دسترس قرار گرفت

هم اکنون میتوانید این بازی را خریداری کنید

شرکت Konami عنوان Castlevania: Symphony of the Night را برای سیستم عامل iOS و Android در از طریق  App Store و Google Play در دسترس قرار داد.

این بازی تحسین شده اولین بار برای کنسول پلی استیشن  در سال 1997  و یکسال بعد برای کنسول Sega Saturn منتشر شد. به عقیده بسیاری از طرفداران Symphony of the Night بهترین نسخه سری بازی کسلوانیا است. عنوانی که تاثیر بسیاری روی بازی های اکشن/ادونچر و نقش آفرینی گذاشت. 10 سال بعد از عرضه این بازی شرکت کونامی نسخه بازسازی Rondo of Blood را با نام Castlevania: The Dracula X Chronicles  عرضه کرد که البته یک سال بعد برای کنسول ایکس باکس  360 هم عرضه شد. این بازی در حقیقت دنباله مستقیم Symphony of the Night به حساب می آید.

کونامی 11 سال بعد و در سال 2018 باندل Castlevania Requiem: Symphony of the Night & Rondo of Blood را برای کنسول پلی استیشن 4 عرضه کرد.

نسخه موبایل عنوان Castlevania: Symphony of the Night، به شما اجازه میدهد در نقش Alucard خون به پا کرده و راه خود را از میان قلعه دراکولا خون آشام در مقابل دشمنان بیشمارتان باز کنید.

شما می‌توانید دنیای Castlevania را یکبار دیگر همراه با تجربه پیشگامانه ی زمان خود و موزیک مشهورش و گرافیک چشم نوازش امتحان کنید

احسان عجمی نژاد فرد

َAre gamers really scaping Reality or just enjoying different ones ?

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا