Castlevania: Lords of Shadow 2 برای کنسول های نسل بعد عرضه نخواهد شد اما تیم سازنده آن به این موضوع فکر کرده اند.
تهیه کننده این بازی آقای David Cox در مصاحبه با VideoGamer گفته اند که تمرکز زیادی بر منابع بوده است تا یکی از بزرگترین و آخرین عنوان نسل فعلی را برای PlayStation 3 و Xbox 360 خلق کنند.
ایشان گفته اند: "زمانی که ما ساخت بازی را در سال 2010 آغاز کردیم هیچ کس اطلاعاتی درباره نسل بعد نداشت. هیچ کس نمی دانست چه خبر است. به جای اینکه یک دنباله پوچ بسازیم تصمیم داشتیم تا تغییرات بزرگی ایجاد کنیم. برای این کار ما بایستی با موتور خود آغاز می کردیم و در رابطه با کیفیت آن، دوربین آزاد و حفظ جزئیات محیط به همراه میزان فریم دهی مناسب یک فکر اساسی کنیم."
ایشان اشاره ای به انتقادات پیرامون اولین Lords of Shadow کردند و گفته اند: "ما به خاطر فریم دهی اولین Lords of Shadow مورد انتقاد قرار گرفتیم و واقعا می خواهیم این مشکلات را رفع کنیم. زمانی که کنسول های نسل بعد معرفی شدند ما به آنها فکر کردیم اما با خود گفتیم نیاز به شروع مجدد نیست. ما پیشروی زیادی در راه خود داشته ایم و این مسیری بود که انتخاب کردیم پس همان را ادامه می دهیم. ما می خواهیم پایان سری Lords of Shadows غوغا کند و یکی از آخرین و بهترین پروژهای نسل فعلی ما باشد."
در بحث فریم دهی بازی، MercurySteam به دنبال 30 فریم در ثانیه ثابت است و آقای Cox در آخر گفته اند: "یکی از مشکلات بازی قبلی بالا و پایین رفتن میزان فریم دهی بازی بود و زمانی که وارد نبرد می شدید این مشکل پیش می آمد. میزان فریم دهی بسیار مهم است. 60 فریم در ثانیه به معنی کاهش کیفیت برخی مقادیر گرافیکی است و ما چنین چیزی نمی خواهیم. ما تصمیم گرفتیم که 30 فریم بهتر است و اما بایستی 30 فریم ثابت باشد. بازی با 30 فریم در ثانیه ثابت اجرا خواهد شد."