Stainless Games استودیوی سازنده Reincarnation، دنباله عنوان کلاسیک Carmageddon، طی بیانیه ای طولانی عنوان کرد که از تکنولوژی Mega Texturing، تکنولوژی که توسط جان کارمک برای اولین بار در عنوان Rage استفاده شد، استفاده خواهد کرد. علاوه بر آن، انجین بازی که از ابتدا نوشته شده است، deferred lighting را نیز پشتیبانی خواهد کرد.
Carmageddon: Reincarnation در ماه May گذشته بود که توانست از طریق Kickstarter، مبلغ 400 هزار دلار مورد نیاز برای ساخت بازی را تامین کرده و شروع به ساخت بازی کند. اطلاعات زیادی از بازی در دست نیست جز اینکه این عنوان از LAN پشتیبانی خواهد کرد و همینطور شخصیت بازی، می تواند از اتومبیل خارج شود؛ همچنین حضور پلیس ها نیز تایید شده است.
این عنوان انتظار می رود در سال 2013 برای PC عرضه شود.
تصاویر ابتدایی از استفاده از تکنیک Mega Texturing در این عنوان را در زیر می توانید تماشا کنید: