کمپانی Capcom جزئیات جدیدی از Onimusha: Way of the Sword را به اشتراک گذاشت و تایید کرد که نسخه بازسازی شده عنوان Onimusha 2: Samurai’s Destiny، امسال منتشر خواهد شد.
تهیه کننده Way of the Sword در روز سه شنبه گفت که این عنوان بر روی سه مفهوم اصلی، شخصیتهای جذاب از جمله یک قهرمان جدید، ساختار شهر Kyoto و مبارزه با شمشیر، تمرکز خواهد داشت. این بازی در سال 2026 عرضه خواهد شد.
Akihito Kadowaki، تهیهکننده، گفت: برای افزودن جزییات به آنچه در ویدیو نشان دادهایم، در این بازی از اکشن مبارزه با شمشیر و عناصر فانتزی تاریک Onimusha استفاده میکنیم و از آخرین فناوری Capcom استفاده میکنیم تا این بازی جدید را تا حد امکان جذاب کنیم. ما بر روی سه جنبه اصلی تمرکز کردهایم: شخصیتهای جذاب، از جمله یک قهرمان جدید و دشمنانی که بیشتر از جنبه بصری جالب هستند، مکان کیوتو، مکانی مملو از نقاط تاریخی با داستانهای اسرارآمیز و هیجان انگیز و در نهایت، اکشن نهایی مبارزه با شمشیر.
کارگردان بازی، Satoru Nihei، جزئیاتی را در مورد داستان بازی به اشتراک گذاشت و فاش کرد که بازیکنان مکانهای تاریخی اطراف کیوتو، مانند معبد Kiyomizu-dera را در یک داستان حماسی از یک سامورایی در حال مبارزه با انبوهی از موجودات معروف به Genma کاوش خواهند کرد.
او توضیح داد: قهرمان داستان، به دلیل تغییر سرنوشت، خود را در دستان میبیند. اکنون، در Onimusha، او هیولاهایی را که در جهان زندهها پرسه میزنند را از بین میبرد. با اضافه کردن ویژگیهای خود به شخصیتهای تاریخی واقعی، با گروهی از شخصیتهای منحصربهفرد روبرو خواهید شد. و علاوه بر نبردهای شمشیری، درام بسیار ترسناک از کیوتو رخ خواهد داد.
Nihei افزود: با جذب روح می توانید سلامتی خود را بازیابی کنید و همچنین از حرکات ویژه استفاده کنید. تصمیم گیری در مورد چگونگی جذب روح دشمن در گرماگرم یک نبرد شدید، کلید پیروزی خواهد بود. ما سعی نمیکنیم یک بازی بسیار سخت بسازیم. در عوض، ما میخواهیم بازیای بسازیم که در آن طرفداران اکشن میتوانند مبارزات شمشیری هیجانانگیزی را تجربه کنند و از کشتن دشمنان خود رضایت داشته باشند. ما صمیمانه امیدواریم که شما مشتاقانه منتظر آنچه ما میسازیم، باشید.