Capcom خواستار چرخه ای 1.5 ساله برای ساخت دنباله فرنچایزهای بزرگ

Capcom اخیرا افشا کرده که برای ساخت ادامه فرنچایزهای بزرگ، انتظار چرخه ای 1.5 ساله دارد. این کمپانی در ابتدا خواهان چرخه ای 2.5 ساله بود، اما با گذر و تغییر زمان، آن‌ها احساس می‌کنند 1.5 سال کافی و فابل قبول تر است. علاوه بر این Capcom اشاره کرده که آن‌ها نزدیک به 30 توسعه دهنده کلیدی در اختیار دارند:

 

"ما حدود 30 توسعه دهنده کلیدی داریم و اگر نیاز باشد، قادر به در اختیار گرفتن پرسنل مورد نیاز در زمان نیاز هستیم. این قابلیت به ما این امکان را می‌دهد که با تعداد اندکی از کارمندان خود، محتوا تولید کنیم، در حالی که با تعدادی دیگر بتوانیم همزمان کارهای دیگری را انجام دهیم. ما به طور ایده آل، می‌خواهیم چرخه‌ای 1.5 ساله را به عنوان قانون برای هر کدام از تیم‌هایمان اعمال کنیم. هدف ما این است که این چرخه تولید را حتی کوتاه تر نیز کنیم."

منبع

خروج از نسخه موبایل