Motohide Eshiro و Hideaki Itsuno اذعان داشتند که آن ها کاملا واکنش های طرفداران بازی وقتی این نسخه برای اولین بار معرفی شد را درک میکردند.
در مصاحبه با destructoid تهیه کننده و کارگردان Capcom به این نکته اشاره کرد که شرکت آن ها و Ninja Theory به طور 100 درصد از DmC جدید پشتیبانی میکنند.
Itsuno خاطر نشان کرد: "ما از ابتدا میدانستیم که تغییر دادن چیزی مانند این[شخصیت اصلی بازی] باعث به وجود آمدن گروهی از بازیبازان که خیلی به این تغییر علاقهمند هستند، گروهی که از این تغییر میترسند و گروهی که از این کار عصبی میشوند، خواهد شد."
وی ادامه داد: "اگر شما نگران باشید و مسیر کلی خود را تغییر دهید، به احتمال فراوان این که از ابتدا به دنبال ساخت چه بازی بوده اید را از یاد خواهید برد و این دقیقا همان مشکلی است که باعث میشود بازی های بد، بدتر شوند. چیزی که ما نیاز داشتیم این بود که به کار خود ادامه دهیم و سپس بازی را در مقابل عدهی بیشتری از مردم قرار داده تا آن ها بازی را به صورت کامل درک کنند. ما داریم بیشتر به سمت هدف اشاره شده حرکت میکنیم و به مردم اجازهی بازی کردن را داده و اطلاعات بیشتری منتشر میکنیم."
Itsuno همچنین اشاره کرد با این حال که DmC مسیر جدیدی را در پیش گرفته اما Gameplay و روش بازی های قبلی سری را نیز فراموش نکرده است.
وی ادامه داد: "ما میخواهیم بگوییم که اعتقاد ما مبنی بر این است که باز کردن یک در، به معنی اجبار در بسته شدن خودکار در دیگری نیست! ما تمامی انتخاب ها را روی میز قرار دادهایم. ما نسبت به این نسخه هیجان زیادی داریم و دوست داریم تا بازی به دستان شما رسیده و ببینیم که شما در حال بازی کردن و لذت بردن از این نسخه هستید. اگر مردم هنوز به گشت و گذار در دنیای بازی علاقهمند هستند، ما خوشحال میشویم تا دوباره آن را به خوبی گذشته برگردانیم. ما به این به عنوان یک جایگزین برای دنیای Devil May Cry نگاه نمیکنیم، بلکه آن را یک توسعه دهنده میخوانیم. هیچ کس نمیداند این درکجا ختم خواهد شد، اما ما به دنبال به کارگیری تمام عناصر ممکن هستیم."
DmC: Devil May Cry در تاریخ نامشخصی برای Xbox 360 و Play Station 3 منتشر خواهد شد.