کارگردان Callisto Protocol ادعا می‌کند که Krafton اصرار داشت که بازی را خیلی زود منتشر کند

مدیر عامل سابق استودیوی Striking Distance، آقای Glen Schofield، کارگردان و توسعه دهنده‌ی بازی Callisto Protocol گفته است که کیفیت پایین بازی به دلیل اصرار ناشر، Krafton، برای انتشار زودهنگام بازی است. آقای Glen Schofield خالق بازی Dead Space است.

Schofield گفت: من حدود سه ماه و نیم دیگر می‌خواستم [روی بازی] کار کنم و من برای حدود سه یا چهار ماه به این باور رسیدم که قرار است اینگونه باشد. بنابراین، در اکتبر یا سپتامبر 2021، به من گفته شد: شما وقت دارید، پشیمان نمی‌شوید. این اصطلاحی بود که مدام استفاده می‌شد. پشیمان نمی‌شوید، فقط هر چیزی را که می خواهید در بازی قرار دهید. بنابراین من آن تعطیلات کریسمس را صرف طراحی بازی کردم. با چند نفر دیگر ایده‌هایمان را به اشتراك گذاشتيم و [سپس] ژانویه فرا رسيد و برخی از افراد [کرافتون] آمدند و آنها فقط گفتند: نه، نه، نه. [ تاريخ انتشار] دسامبر 2022 است.

Schofield گفت که این موضوع با همه‌گیری کووید-19 تشدید شد و تعداد قابل توجهی از کارمند استودیو، حدود 200 نفر، مریض شدند و تعداد زیادی از كارمندان تصمیم گرفتند برای دستمزدهای بهتر شركت را ترک کنند. Schofield گفت که چهار bosse و دو نوع دشمن باید از Callisto Protocol حذف می‌شدند.

Schofield استوديو Striking Distance كه زیرمجموعه Krafton است را در سال 2019 با هدف ایجاد یک تجربه جديد در دنیای PUBG تأسیس کرد، اگرچه این پروژه با گذشت زمان به یک بازی ترسناک علمی تخیلی تبدیل شد که دیگر به این فرنچایز وابسته نبود. بازی Callisto Protocol هنگام انتشار بازخوردهای متفاوتی دریافت کرد و ظاهراً نتوانست انتظارات فروش Krafton را برآورده کند.

Schofield در سپتامبر 2023 خروج خود از Striking Distance را تایید کرد، يكی از اعضاي Krafton گفت: او اين تصمیم را گرفته است تا فرصت‌های جدیدی را دنبال کند و داوطلبانه شرکت را ترک خواهد کرد. دسامبر گذشته، Schofield برنامه‌های خود را برای معرفی یک پروژه‌ی جدید در سال 2024 اعلام کرد.

 

 

 

خروج از نسخه موبایل