اخبار بازی

اولین نگاه به مود Nazi Zombies از بازی Call of Duty: WWII

Sledgehammer Games و Activision به طور رسمی اولین تریلر مربوط به مود Nazi Zombies از Call of Duty: WWII را در پنل مربوط به شرکت Activision در نمایشگاه Comic-Con واقع در سن دیگو به نمایش گذاشتند تا به طرفدارن نشان دهند که چه چیزی در انتظار آن ها است.

بر اساس اطلاعات رسمی “بازی کن ها در تلاش برای به دست آوردن اثار هنری دزدیده شده توسط قدرت حاکم در زمان جنگ جهانی دوم سفری مرموز را در روستایی برفی واقع در Mittelburg آلمان پیش رو خواهند داشت.”

“این روستا کلیدی مخفی به یک قدرت غیر قابل تصور و شیطانی است.”

Glen Schofield بنیانگذار Sledgehammer Games در نشست مطبوعاتی گفته است که “این مود به مانند چیز هایی که در قدیم تجربه کرده اید نیست،ما بازیکنان را در Nazi Zombies به مکان هایی تاریک و ترسناک وارد خواهیم کرد، این یک تجربه بسیار وحشتناک است”

با توجه به اطلاعات( David Tennant (Dr. Who), Elodie Young (Daredevil), Udo Kier (Blade), and Kathryn Winnick (Vikings) ستاره های این قسمت خواهند بود. همچنین حضور (Ving Rhames (Pulp Fiction به عنوان دیگر بازیگر این سری تایید شده است.

Call of Duty: World War II در تاریخ 3 نوامبر برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One و PC منتشر خواهد شد. همچنین نسخه آزمایشی قبل از انتشتار نهایی در اختیار افرادی که اقدام به پیش خرید بازی کرده باشند قرار خواهد گرفت.

آریا پیروز

گیم و تکنولوژی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا