اخبار بازیکامپیوتر

حجم بازی Call of Duty: Modern Warfare بر روی رایانه‌های شخصی به بیش از 250 گیگ رسید

در حالی که حدود یک سال از عرضه بازی Call of Duty: Modern Warfare می‌گذرد، کاربران رایانه‌های شخصی برای اجرای این عنوان مقدار فضای بیش از 250 گیگ را نیاز دارند. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Call of Duty: Modern Warfare

زمانی که قبل از عرضه ریبوت Modern Warfare سیستم پیشنهادی اکتیویژن برای کاربران PC حجمی برابر 175 گیگ نشان می‌داد را به‌خاطر دارید؟ این مقدار فضا از همان زمان هم برای بسیاری از طرفداران بیش از حد جلوه می‌کرد، تا اینکه در آگوست امسال حجم بازی به بیش از 200 گیگ رسید.

حال به‌تازگی کاربری به‌نام BattleNonSense تصویر جالبی را در توئیتر خود به‌اشتراک گذاشته که نشان می‌دهد اگر بازی را بر روی یک هارد 250 گیگابایتی SSD داشته‌باشید، نمی‌توانید آن را آپدیت کنید چرا که بازی برای دانلود بروزرسانی و محتویات جدید به فضای بیشتری نیاز دارد.

این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که بازی در کنار بخش کمپین داستانی، بخش چند نفره و حالت Special Ops، دارای یک بخش بتل رویال عظیم باشد که مدام بروزرسانی می‌شود. کاربران کنسولی Call of Duty: Modern Warfare قادرند تا پک‌های یا مودهای مشخص و تعیین شده‌ای را از حافظه دستگاه خود پاک کنند. کاربران PC نیز پیش‌تر بر روی نسخه‌های قدیمی‌تر می‌توانستند این کار را در استیم انجام دهند، اما از آنجایی که مدرن وارفر تنها از طریق بتل نت در دسترس است، کاربران این پلتفرم در حال حاضر چنین امکانی را ندارند و همین موضوع نیز باعث ابراز نارضایتی آن‌ها شده‌است.

نوشته های مشابه

‫5 دیدگاه ها

  1. آپدیت‌های مسخره COD بیشتر از اونی که برای بازیکن‌هاش دردسرساز باشه، برای اونایی مصیبته که نمی‌خوان بازیش کنن. مثلا آپدیت جدید میاد و منی که توی سالیان اخیر COD بازی نکردم، باید بی‌خیال اینترنت بشم تا برادرم بازیش رو آپدیت کنه.

  2. من ۴ تا سیزن کامل بازی کردم با عذاب و بعدش دیگه کلا بیخیال شدم خیلی رو مخه اعصاب آدم و خورد می‌کنه یهو اپدیت میده ۴۰ یا ۶۰ گیگ دوباره وسط سیزن هم آپدیت مید ه ۳۰ گیگ…!! خیلی مزخرفه من کلا دورش و خط کشیدم خیلی برام سخت بود ولی کلا دیگه اعصابش و ندارم…!!!

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا