اخبار بازیپلی استیشن 4پلی استیشن 5

برخی کاربران اشتباها در حال اجرای نسخه پلی استیشن 4 بازی Call of Duty: Black Ops Cold War بر روی پلی استیشن 5 هستند

اگر به نسخه PS5 بازی Call of Duty: Black Ops Cold War دسترسی دارید، بهتر است اطمینان حاصل کنید که در حال اجرا کردن نسخه درستی از بازی هستید. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Call of Duty: Black Ops Cold War

طبق گزارش یوروگیمرز، ممکن است این اشتباه در صورت داشتن نسخه Ultimate Edition یا Cross-Gen Bundle بر روی پلی استیشن 5 پیش بیاید. هر دوی این نسخه شامل ارتقای نسل بعدی می‌شوند، و اگر بر روی PS5 همه موارد موجود در کراس جن باندل یا آلتیمیت ادیشن بازی را دانلود کنید، ممکن است نسخه پلی استیشن 4 بازی بر روی کنسول نسلی بعدی شما اجرا شود.

این موضوع به اندازه کافی گیج‌کننده بود تا پشتیبانی اکتیویژن راهنمای کوتاهی را در این خصوص منتشر کند. برای اطمینان حاصل کردن از اجرای ورژن نسل بعدی Call of Duty: Black Ops Cold War بر روی PS5، ابتدا به صفحه بازی از روی داشبورد بروید و گزینه Play را انتخاب کنید. پس از آن، شما با سه گزینه مختلف روبرو خواهید شد که باید بجای گزینه “دانلود همه موارد”، گزینه “PS5 Full Call of Duty: Black Ops Cold War” را انتخاب کنید. چرا که انتخاب کردن همه موارد، می‌تواند به اجرا شدن ورژن نسل قبلی بازی منجر شود.

به گزارش برخی کاربران، ممکن است این مشکل برای سایر بازی‌های بین نسلی دیگر نیز بر روی PS5 پیش بیاید. همان‌طور که قبلا اعلام شده بود، ارتقای نسل بعدی Black Ops Cold War رایگان نیست و برای اینکار باید نسخه آلتیمیت ادیشن یا کراس جن باندل بازی را با قیمت‌های 70 و 90 دلار تهیه کنید. بنابراین بهتر است در حال اجرای بازی بر روی کنسول نسل نهمی سونی، کمی دقت به خرج دهید تا ورژنی که بابت آن هزینه پرداخت کرده‌اید را تجربه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا