بازی Borderlands 4 معرفی شد

بازی Borderlands 4 در رویداد Gamescom Opening Night Live با یک تریلر معرفی شد و برای عرضه در سال 2025 برنامه‌ریزی شده است. در توضیحات همراه با تریلر آمده است: در این قسمت  از این سری، بازیکنان نقش یک شکارچی افسانه‌ای را بر عهده خواهند گرفت. بازیکنان یاید از میان انبوهی از دشمنان که در حال غارت گنجینه‌های جدید هستند عبور کنند.

Randy Pitchford، بنیانگذار و رئیس شرکت Gearbox Entertainment، گفت: من و تیم سازنده در Gearbox از زمانی که برای اولین بار ژانر looter shooter را با بازی اصلی خود به جهان معرفی کردیم، کارهای زیادی داشتیم که می خواستیم با Borderlands انجام دهیم. همه ما در Gearbox جاه‌طلبی‌های عظیمی برای Borderlands 4 داریم و تمام تلاش خود را برای بهتر کردن Borderlands انجام می‌دهیم و در عین حال بازی را در مسیرهای جدید هیجان انگیز به سطوح جدیدی می بریم.

کمپانی Take-Two پس از اینکه اعلام کرد شرکت Gearbox Entertainment را از گروه Embracer به قیمت 460 میلیون دلار خریداری کرده است، تایید کرد که بازی بعدی Borderlands در حال توسعه است.

در حالی که نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Borderlands 3 به مدت شش ماه در انحصاری فروشگاه Epic Games بود، Borderlands 4 در زمان عرضه، در فروشگاه Steam نیز در دسترس خواهد بود. طبق گزارش 2K، سری Borderlands از زمان عرضه در سال 2009، تقریبا 87 میلیون فروخته است.

خروج از نسخه موبایل