اخبار بازی

جزئیات فنی بازی Borderlands 3 اعلام شد

بازی Borderlands 3

چندی پیش، وب سایت Windows Central اعلام کرد بازی Borderlands 3 روی کنسول Xbox One X (و احتمالاً PlayStation 4 Pro) در رزولوشن Ultra HD یا همان 4K اجرا می‌شود. تنها سؤالی که باقی می‌ماند، نرخ فریم اجرایی این اثر است که بالاخره پس از کمی انتظار، استودیو Gearbox به این پرسش پاسخ داد. به گزارش تهیه کننده استودیو گیرباکس آقای Chris Brock در نمایش گیم‌پلی این اثر، تیم آن‌ها نرخ فریم 60 را برای نسخه Xbox One X هدف گرفته است. متاسفانه کنسول‌های پایه از چنین ویژگی محروم خواهند ماند و بازی روی آن‌ها نهایتاً با نرخ 30 فریم در ثانیه اجرا می‌شود.

درحالی که «کریس براک» از ارائه جزئیات دقیق خودداری نمود، اما این نکته را افزود که سازنده قصد دارد به گیمر حق انتخاب بین ویژگی‌های گرافیکی بالاتر و وضعیت فنی بهتر را بدهد. منظور وی از جمله پیشین، احتمالاً قابلیت انتخاب بین 4K 30Fps و 1080 60Fps باشد. با این که بازی هنوز در دست توسعه قرار دارد، اما درحال حاضر صحبت به صورت قطعی درباره این ویژگی‌ها ممکن نیست. به احتمال زیاد جزئیات قطعی حوالی تاریخ عرضه بازی اعلام شود.

بازی Borderlands 3 در تاریخ 13 سپتامبر 2019 برای پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر (فروش انحصاری از طریق فروشگاه اپیک) منتشر خواهد شد.

شروین ژاوه

Nigh is the Time of Madness and Disdain

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا