اخبار بازی

مشکل اسپلیت‌-اسکرین بازی Borderlands 3 روی PS4 به‌زودی حل می‌شود

بازی Borderlands 3

به گفته شرکت 2K Games و استودیو Gearbox، سازندگان از مشکل اسپلیت‌-اسکرین بازی Borderlands 3 روی نسخه PS4 که باعث ایجاد لگ در بازی می‌شود آگاه بوده و در حال کار برای برطرف کردن این مسئله هستند.

نسخه سوم مجموعه بازی Borderlands پس از انتظار فراوان سرانجام عرضه شد با این حال نسخه PlayStation 4 آن ظاهرا دارای مشکلاتی است. به گفته ناشر، پلیرهای نسخه PS4 در حالت اسپلیت‌-اسکرین اگر در حال تجربه مبارزات سنگین باشند و در همین حال یکی از پلیرها به دستگاه اکو (Echo Device) خود رجوع کرده و در میان منوها و نموار مهارت‌ها حرکت کند با لگ و مشکل مواجه خواهند شد. از همین رو 2K وعده داده که تیم سازنده در استودیو Gearbox Software مشغول کار بوده تا به بهینه کردن تجربه بازی ادامه دهد. به نظر می‌رسد چنان‌چه گیمرها پیش از رسیدن به مبارزات و درگیری‌های سنگین، خود را آماده کرده و در میان درگیری، پلیر همراه خود را به منظور چک کردن Echo Device تنها نگذارند با این مشکل مواجه نخواهند شد.

زمان مشخصی برای انتشار به‌روزرسانی جهت برطرف کردن مشکل اسپلیت‌-اسکرین بازی Borderlands 3 اعلام نشده است. در حالی که وجود چنین مشکلاتی پس از انتشار به خصوص برای بازی که تمرکز فراوانی روی قابلیت Co-op خود دارد همواره ناامیدکننده است با این حال استودیو Gearbox از این مشکل و علت آن اگاه بوده و ابزار و توانایی کافی را در اختیار دارد تا در زمان کوتاهی به رفع آن بپردازد. بازی مورد بحث برای سه پلتفرم Xbox One، PlayStation 4 و کامپیوترهای خانگی از طریق Epic Games Store در دسترس قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا