اخبار بازی

تاریخ عرضه بازی Borderlands 3 لو رفت

به نظر می‌رسد اکانت رسمی توییتر بازی Borderlands 3 به اشتباه تاریخ عرضه‌ی این عنوان و پلتفرم‌های آن‌را لو داده باشد. بر اساس تصاویر به دست آمده از این توییت حذف شده، بازی Borderlands 3 در تاریخ 13 سپتامبر منتشر می‌شود اما نکته جالب، درج لوگوی فروشگاه اپیک در پایان تریلر بود که گمانه‌زنی‌ها برای عرضه انحصاری این اثر روی پلتفرم یاد شده را بالا می‌برد.

البته با توجه به این که این خبر در تاریخ یکم آوریل منتشر شده و معمولاً اخباری که در این روز منتشر می‌شوند پایه و اساس درستی نداشته و اکثرا دروغ هستند، پیشنهاد می‌کنیم تا تایید رسمی آن منتظر بمانید. 13 سپتامبر برابر با روز جمعه در ایالات متحده آمریکا است و چنین روزی برای عرضه بازی در منطقه یاد شده تاحدودی غیر معمول به نظر می‌رسد، چرا که عناوین معمولاً در سه‌شنبه‌ها منتشر می‌شوند. هنگامی که وب‌سایت IGN برای تایید صحت این خبر از استودیو Gearbox و 2k سؤال پرسید، واکنش آن‌ها ارسال عکس ذیل بود:

 بازی Borderlands 3

استودیو گیرباکس وعده داده است تا اطلاعات بیشتر از «بوردرلندز 3» را در سوم آوریل (فردا) منتشر کند. بنابر این چیزی تا تایید رسمی تاریخ عرضه بازی نمانده است. در دیگر اخبار، برخی از طرفداران با آنالیز تریلر منتشر شده و رمزهای موجود در آن، معتقد هستند که تاریخ رسمی عرضه بازی بین یکم اکتبر 2019 تا 10 ژانویه 2020 باشد.

شروین ژاوه

Nigh is the Time of Madness and Disdain

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا