اخبار بازی

Borderlands 3 سیستم علامت‌گذاری مشابه Apex Legends خواهد داشت

Gearbox؛ سازنده Borderlands 3 در جریان پنل Guardian Con اطلاعات جدیدی از امکانات جدید بازی و راه‌های بهبود دسترسی بخش چند نفره این عنوان از جمله سیستم علامت‌گذاری مشابه با Apex Legends را به اشتراک گذاشت.

این سیستم علامت‌گذاری به بازیکنان اجازه می‌دهد دشمنان، NPCها، جعبه‌های لوت و نقاط مختلف نقشه را با علامت‌های جداگانه نشانه‌گذاری کنند. این سیستم نیاز به چت کردن با سایر بازیکنان را تا حد زیادی کاهش می‌دهد و بازی کردن با افراد ناشناس را لذت بخش‌تر می‌کند.

Borderlands 3

این نوع علامت‌گذاری در بازی‌های چند نفره را برای اولین بار در Apex Legends مشاهده کردیم که پس از بازخورد‌های بسیار مثبت آن، بسیاری از سازندگان را ترغیب به استفاده از این سیستم کرد. از جمله بازی‌های بزرگی که راه Apex Legends را در پیش گرفتن می‌توان به دو غول «بتل رویال» یعنی Fortinte و PUBG اشاره کرد.

از دیگر امکانات جدید Borderlands 3 می‌توان به پشتیبانی از Xbox Adaptive Controller، تغییر عملکرد دکمه‌ها و گزینه‌های مختلف برای زیرنویس‌های بازی اشاره کرد. سیستم جالب دیگری که به بازی اضافه شده است به بازیکنانی که سطح(level) متفاوتی دارند اجازه می‌دهد تا بدون مشکل با یکدیگر بازی کنند.

Borderlands 3 در تاریخ 13 سپتامبر(22 شهریور) برای کنسول‌های PlayStation 4، Xbox One و همچنین رایانه‎‌های شخصی عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا