اخبار بازیایکس باکس سری ایکس

سازندگان بازی Borderlands 3 مجبور شده‌اند تا قابلیت کراس پلی را از PS4 و PS5 بردارند

آپدیت جدیدی برای بازی Borderlands 3 در راه است که قابلیت کراس پلی به بازی اضافه خواهد کرد،اما کاربران پلی استیشن این آپدیت را دریافت نخواهند کرد. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Borderlands 3

رندی پیچفورد، رئیس و مدیرعامل استودیوی Gearbox Software اخیرا توئیتی را منتشر کرده که یک «خبر خوب» و یک «خبر بد» را با کاربران به اشتراک می‌گذارد. خبر خوبی که از سوی او منتشر شده، این است که تیم سازنده Borderlands 3 آپدیتی را جهت پشتیبانی از کراس پلی بر روی همه پلتفرم‌ها آماده کرده‌ است.

اما خبر بد پیچفورد این است که سازندگان توسط ناشر خود ( شرکت 2K Games) موظف شده‌اند تا برای دریافت اجازه انتشار آپدیت، پشتیبانی از کراس پلی بر روی کنسول‌های پلی استیشن را حذف کنند. به بیان ساده‌تر، این بدین معناست که کراس پلی برای کاربران بوردرلندز 3 بر روی مک، گوگل استیدیا، رایانه‌های شخصی، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس/اس در دسترس خواهد بود، اما کاربران پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 این قابلیت را دریافت نخواهند کرد.

پیش از این تیم سویینی، مدیرعامل اپیک گیمز، عنوان کرده بود که این شرکت جهت فعال کردن قابلیت کراس پلی برای فورتنایت هزینه‌ای را به شرکت Sony پرداخت کرده و سونی در میان کمپانی‌های دارنده پلتفرم، تنها شرکتی است که هر نوع غرامتی را بابت کراس پلی طلب می‌کند. اگر سونی چنین چیزی را از 2K و گیرباکس خواسته، این احتمال وجود دارد که 2K خواسته سونی بابت پرداخت هزینه را نپذیرفته و در نتیجه ویژگی‌ کراس پلی را به‌طور کامل بر روی پلتفرم‌های پلی استیشن حذف کرده است.

البته که رندی پیچفورد جزئیاتی را در خصوص چرایی برداشتن کراس پلی از پلی استیشن توسط 2K منتشر نکرد و تنها این خبر را به اشتراک گذاشت. این خبر در حالی پخش شده که بانجی تنها چند روز پیش بتای کراس پلی را برای Destiny 2 منتشر کرده و این بتا، کنسول‌های پلی استیشن را نیز شامل می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا