اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوتر

بازی Borderlands 3 برای کنسول‌های نسل جدید معرفی شد

در طول رویداد پکس آنلاین، استودیوی گیرباکس سافتور و 2K اعلام کردند که بازی Borderlands 3 از نسل بعدی کاملاً پشتیبانی خواهد کرد.

خبر عرضه‌ی بازی Borderlands 3  برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 5  زیاد خبر غافلگیر‌کننده‌ای نیست با توجه به این نکته که استودیوی سازنده از موتور آنریل که با نسل جدید سازگار است برای ساخت این بازی استفاده کرده است.

اگر شما نسخه‌ی نسل فعلی این بازی را بر روی ایکس‌باکس وان یا ‌پلی‌استیشن 4 در اختیار دارید و قصد دارید این عنوان را بر روی ایکس‌باکس سری ایکس تجربه کنید، یک کپی رایگان از نسخه‌ی ارتقاء یافته‌ی بازی برای کنسول ایکس‌باکس سری ایکس یا پلی‌استیشن 5 دریافت خواهید کرد.

موارد یاد شده در بالا  شامل تمام محتوای الحاقی خریداری شده و فایل‌های ذخیره‌ی بازی نیز است. شما قادر خواهید بود که بازی را بر روی نسل جدید بر روی رزولوشن 4K و نرخ فریم 60 ثانیه تجربه بصورت تک‌نفره کنید.

در طی این رویداد دیجیتال درختچه‌ی جدید مهارت برای والت هانتر‌ها، محتوالی الحاقی جدید، صفحه‌ی نمایش تقسیم عمودی، مد کوآپ چهار نفره به همراه موارد دیگر معرفی شدند.

زمانی که شما بازی را بصورت کو‌آپ دو نفره بازی می‌کنید می‌توانید صفحه‌نماش را را بطور افقی یا عمودی تقسیم کنید این ویژگی به صورت یک پچ رایگان برای نسخه‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.

یک مد جدید به بازی Borderlands 3 با مهارت‌های اکشن جدید در این سال اضافه خواهد شد. بعلاوه از مهارت‌ها و ربات‌ دست آموز جدید ( Hyperion Loaderbot ) شخصیت FL4K رونمایی شد شامل یک تله که می‌تواند دشمنان را به هوا پرتاب کند قبل از اینکه همه‌ی آنها را با شدت به زمین بکوبد.

اطلاعات بیشتر در مورد درختچه‌ی مهارت و مد جدید بازی و محتواهای الحاقی بازی Borderlands 3 در ماه‌های آینده منتشر خواهد شد. احتمال دارد شما در سال آینده شاهد مد کراس‌پلی هم برای این بازی باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا