Borderlands 2 متنوع تر از گذشته !
آقای Jeramy Cooke کارگردان هنری شرکت Gearbox در مصاحبه ای که با Gamasutra انجام داده اطلاعات جدیدی را از جهت گیری این شرکت پیرامون ادامه ی عنوان سرزمین های مرزی فاش کرده است وی در این باره گفت :
" یکی از مشکلات و نواقصی که تعداد زیادی از طرفداران پیرامون عنوان اول متصور هستند یکسان بودن و کمبود تنوع در محیط های بازی بود ، عنوان ما پر از آیتم ها و اسلحه های جدید برای اکتشاف بود اما یکسان بودن محیط باعث می شد برخی از انجام جستجوهای پر تعداد منصرف شده و از بخشی از عمق و لذت بازی محروم شوند ، برخی ممکن بود به محیط جدید وارد شوند اما پیش خودشان بگویند ، اَه دوباره صحرا ! ما و تیممان در Gearbox سعی داریم تا شاهد این نقص در Borderlands 2 نباشیم عنوان ما یک شوتر خطی با محیط های بسته و تکراری نیست بلکه شما در مرحله ای پای به سرزمینی برفی و مملو از کوه های یخی خواهید گذاشت و پس از آن با یک فضای بی نظیر بهاری نیز روبرو خواهید شد و البته صحراهای محبوب هنوز هم جولانگاه شما خواهند بود ! ، تنوع و وسعت زیاد محیط های از اصلی ترین اولویت های ما پیرامون Borderlands 2 خواهد بود ."
وی همچنین درباره ی User Interface بازی افزود :
" بازی قبل از UI کارآمد و پرطرفداری بهره میبرد اما برخی نارسایی ها به خصوص در هنگام بازی کردن Co-Op باعث آزردگی طرفداران می شد ، ما سعی داریم یک اینترفیس کارآمد تر و در عین حال دقیق تر را طراحی کنیم تا در عین سادگی عمق بیشتری را برای مانور شما فراهم آورد در ضمن نسخه ی PC بنابر مقتضیات این پلتفرم از امکانات خاص خود برای جلب رضایت گیمرها در UI استفاده خواهد کرد . "
Borderlands 2 قرار است در سال 2012 برای هر سه پلتفرم PC و PS3 و XBOX360 توسط 2K Games منتشر شود .