عنوان بعدی «Bluepoint» یک ریمیک دیگر خواهد بود

این اواخر با موفقیت ریمیک عنوان کلاسیک «Shadow of the Colossus» که به صورت انحصاری برای «PS4» منتشر شد، بیش از هر چیز ما را برای پروژه بعدی استودیو «Bluepoint» هیجان‌زده کرد. حالا که این ریمیک منتشر شده، زمان مناسبی است که این استودیو بر روی پروژه بعدی خود کار کند.

وقتی که این استودیو آشنایی زیادی با ریمیک‌ها و ریمستر‌ها دارد، بدون شک با وجود استعداد خود می‌تواند در صورت تمایل، بازی مخصوص خودشان را بسازند. به هر حال، فعلا به نظر نمی‌رسد که در این مسیر حرکت کنند.

در گفتگویی با «Digital Foundry»، از رئیس این استودیو آقای «Marco Thrush» سوال پرسیده شد مبنی بر اینکه آیا اعضای جدید تیم هنری که برای عنوان «Shadow of the Colossus» استخدام شدند، امکان دارد که برای ساخت یک بازی جدید کمک کنند؟ وی این گونه پاسخ می‌دهد: «خب، ما می‌توانیم، ولی ما در حال کار بر روی ریمیکی دیگر هستیم. این پروژه به عنوان یک نقطه عالی برای رشد تیم هنر به ما کمک کرد تا به نقطه‌‌ای برسیم که بتوانیم در محدوه وسیعی، مسئولیت محتوای هنری یک بازی کاملا AAA به عهده بگیریم. بنابراین قدم بعدی ما این است، توسعه هنر و موتور بازی و روند کار آرتیست‌ها را بهبود ببخشیم، در سمت و سو هنر بیشتر پیشرفت کنیم تا به پروژه بعدی‌مان بپردازیم، زیرا آن کمی بزرگتر  است. تمرکز بعدی ما این است، روی طراحی کار کنیم و چیزهای جدید اضافه کنیم تا به ریمیک بعدی برسیم، زیرا در حال حاضر می‌تواند تنها تمرکز ما باشد برای مطمئن شدن از جایی که زمان و اشخاص را قرار می دهیم، آن‌ها در حال حاضر در سطحی هستند که ما می‌توانیم انجام دهیم.»

فهمیدن این‌که Bluepoint در حال کار بر روی ریمیک یک عنوان قدیمی است چیز شک‌ کننده‌ای نیست، ولی جذاب به نظر می‌رسد، مخصوصا این‌که می‌شنویم این پروژه از Sotc بزرگتر خواهد بود. همانطور که Bluepoint بارها و بارها ثابت کرده است، اگر می‌خواهید استودیویی عنوان قدیمی را ریمیک کند، بی تردید این استودیو یکی از بهترین گزینه‌ها خواهد بود.

شما فکر می‌کنید این ریمیک، چه عنوانی خواهد بود؟

منبع

خروج از نسخه موبایل