اخبار بازیایکس باکس وانپلی استیشن 4کامپیوترنینتندو سوییچ

دنباله بازی Bloodstained: Ritual of the Night در دست ساخت است

اینطور که به‌نظر می‌رسد، نسخه دوم عنوان مترویدوانیای Bloodstained: Ritual of the Night هم‌اکنون در دست ساخت قرار دارد. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Bloodstained: Ritual of the Night

شرکت .Digital Bros (کمپانی مادر 505 گیمز) به‌تازگی در نتایج مالی خود برای سه‌ماهه سوم سال مالی 2020-2021، اطلاعات مختلفی را از IPهای خود به اشتراک گذاشته. در این میان، در بخش مربوط به بازی Bloodstained: Ritual of the Night اشاره شده که «ورژن دوم بازی در حال توسعه است.» این عبارتی است که دیجیتال بروز پیش‌تر برای بازی Ghostrunner نیز استفاده کرده بود که ساخت دنباله آن رسما اعلام شد.

بازی Bloodstained: Ritual of the Night ابتدا در سال 2015 کار خود را به عنوان یک پروژه کیک استارتر آغاز کرده بود. بازی یک دنباله معنوی برای سری Castelvania محسوب می‌شود که توسط استودیوی ArtPlay به رهبری کوجی ایگاراشی، تهیه‌کننده سابق این سری در کونامی، توسعه یافت. این عنوان در سال 2019 منتشر شد و واکنش‌های خوبی را از سوی منتقدان دریافت کرد.

گزارش .Digital Bros همچنین ذکر کرده که نسخه اول 30.2 میلیون یورو درآمد داشته و موفق شده تا بیش از 1 میلیون نسخه بفروشد. بازی Bloodstained: Ritual of the Night هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، و نینتندو سوئیچ و همچنین اندروید و iOS در دسترس است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا