اخبار بازیپلی استیشن 4

تهیه‌کننده بازی Bloodborne و ریمیک Demon’s Souls سونی را ترک می‌کند

آقای Teruyuki Toriyama، یکی از تهیه‌کنندگان بازی Bloodborne و ریمیک Demon’s Souls، با انتشار یک پیام در صفحه توئیتر خود اعلام کرده که به‌زودی از مجموعه سونی جدا خواهد شد. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Bloodborne

علاوه بر بلادبورن و ریمیک دیمنز سولز، آقای توریاما همچنین در خلق عناوینی مثل Soul Sacrifice و Astro Bot نقش داشته است. خبر جدایی او از سونی و شرکت Japan Studio در حالی اعلام شده که مدتی پیش نیز چند تن از افراد کلیدی ژاپن استودیو از جمله کیچیرو تویاما (کارگردان سایلنت هیل و گرویتی راش)، Kazunobu Sato (تهیه‌کننده The Last Guardian) و Junya Okura (طراح گرویتی راش) این استودیو را به‌منظور بنا کردن Bokeh Game Studio ترک کردند.

آقای توریاما در صفحه شخصی توئیتر خود نوشت: “در پایان ماه دسامبر من از استودیوهای جهانی شرکت تعاملی و سرگرمی سونی و Japan Studio جدا خواهم شد. از تمام کسانی که ژاپن استودیو را حمایت کرده‌اند بسیار متشکرم! من به پذیرفتن چالش ساخت IPهای تازه در کمپانی جدید خود ادامه خواهم داد و خواستار حمایت پیوسته شما هستم.”

جدایی توریاما باری دیگر مسئله‌ای که بلومبرگ مدتی پیش در مورد آن گزارش داده بود را در میان طرفداران مطرح می‌کند. بلومبرگ عنوان کرده بود شرکت Sony علاقه خود به منطقه ژاپن را از دست داده، در حالی که رئیس پلی استیشن یعنی آقای جیم رایان مدعی شده بود که بازار ژاپن همچنان برای سونی اهمیت بسیار بالایی دارد.

شما در خصوص جدایی این مهره‌های کلیدی Japan Studio در چند وقت اخیر چه فکری می‌کنید؟ نظرات خود را با ما به‌اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا