اخبار بازی

همکاری استودیوی Bloober Team با کونامی

استودیوی Bloober Team و کونامی رسما اعلام کرده‌اند که با یکدگیر وارد یک همکاری شده‌اند. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

استودیوی Bloober Team

سازندگان بازی‌های The Medium و Layers of Fear در بیانیه‌ای توضیح دادند که این همکاری با شرکت Konami شامل به اشتراک گذاشتن دانش و تکنولوژی و صد البته کار کردن روی پروژه‌هایی مشخص خواهد بود. در حال حاضر جزئیات دقیق‌تر این قرارداد نامعلوم است، اما افراد زیادی حدس می‌زنند که این استودیو مشغول ساخت یک نسخه جدید از سایلنت هیل باشد.

استودیوی Bloober Team همیشه بر روی ساخت عناوین ترسناک متمرکز بوده. مدتی بعد از عرضه بازی The Medium، این استودیو اعلام کرد که بیش از یک سال است که با همکاری یک ناشر بزرگ، بر روی یک IP هیجان‌انگیز در حال کار است. در همین حال، منابع وب‌سایت VGC مدعی شده‌اند که این استودیو در حقیقت هم‌اکنون بر روی یک نسخه جدید از سری Silent Hill کار می‌کند.

اما طبق گفته منابع VGC، این تنها بازی سایلنت هیل در حال ساخت نیست و یک استودیوی ژاپنی برجسته نیز نسخه دیگری از این سری را توسعه می‌دهد. هنوز نام این استودیوی ژاپنی مشخص نیست.

آخرین ساخته استودیوی بلوبر تیم، بازی The Medium بود که ابتدای امسال برای پلتفرم‌های مایکروسافت منتشر شد و طی ماه‌های آینده نیز برای PS5 عرضه می‌شود. در خصوص سایلنت هیل نیز از آخرین باری که محتوای جدیدی از این سری دیدیم مدت زیادی می‌گذرد. پس از عرضه دموی .P.T و کنسل شدن Silent Hills، این سری تا به امروز غایب بوده و باید دید کونامی برای آینده آن چه برنامه‌هایی در نظر دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا