اخبار بازی

شرکت Blizzard هنوز از برگزاری رویداد BlizzCon 2020 مطمئن نیست

شرکت Blizzard اخیرا در مورد سوالاتی که پیرامون برگزاری رویداد BlizzCon 2020 برای طرفدان پیش آمده، اطلاعاتی را منتشر کرده‌است.

رویداد BlizzCon

گسترش ویروس کرونا تاکنون برنامه‌های بزرگ و کوچکی را در صنعت بازی‌های ویدئویی برهم زده‌است؛ از تأخیر در عرضه عناوینی مثل Minecraft Dungeons گرفته تا کنسل شدن GDC و E3. به همین دلیل، بلیزاد نیز از برگزاری رویداد BlizzCon در پایان امسال به طور کامل اطمینان ندارد. این شرکت به تازگی بیانیه‌ای را منتشر کرده که در آن از شرایط بوجود آمده صحبت شده‌است.

خانم Salaryn Smith (مدیر اجرایی Blizzard) در بیانیه‌ای که منتشر شد گفت: “احتمالا یک همایش بازی‌های ویدئویی درحال حاضر آخرین چیزی است که مردم به آن فکر می‌کنند. ما سوالاتی را از سوی طرفداران خود در مورد BlizzCon 2020 می‌شنویم و برای همین تصمیم گرفتیم که آن‌ها را در جریان برنامه‌هایی که داریم بگذاریم. با اینکه ما امیدوار هستیم در آینده وضعیت بهتری را شاهد باشیم، اما فعلا برای فهمیدن اینکه آیا برگزاری BlizzCon 2020 امکان‌پذیر هست یا نه کمی زود است.”

در ادامه بیانیه، گفته شد که پیش از گسترش کووید-19 کارهای تدارکی این شرکت برای برگزاری BlizzCon تقریبا رو به اتمام بوده‌است. اما حال در برنامه‌ریزی‌های جدید، حالت‌ها و احتمالات مختلفی در نظر گرفته می‌شود. می‌توان برداشت کرد که منظور از چنین صحبت‌هایی، احتمال برگزاری رویداد به شکل آنلاین باشد.

بلیزارد در خصوص شرکت‌کنندگان احتمالی نیز گفت که سعی می‌کند در سریع‌ترین زمان ممکن، به شکل شفاف اطلاعات جدیدی را با مخاطبان خود در میان بگذارد. با توجه به اینکه BlizzCon در اواخر سال برگزار می‌شود، باید دید رویدادهای بزرگ دیگر مانند The Game Awards به چه سرنوشتی دچار خواهند شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا