اخبار بازی

رکوردشکنی بتای بازی Call of Duty: Black Ops Cold War | بیشترین دانلود در تاریخ سری

طبق اطلاعاتی که سازندگان بازی Call of Duty: Black Ops Cold War منتشر کرده‌اند، بتای این عنوان بیشترین دانلود در تاریخ سری را داشته است. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Call of Duty: Black Ops Cold War

صفحه رسمی Call of Duty از طریق توئیتر ضمن تشکر از طرفداران، این خبر را به‌صورت رسمی اعلام کرد. نسخه بتای بازی ابتدا قرار بود در تاریخ 19 اکتبر به‌پایان برسد، اما زمان آن به‌لطف حل کردن نوعی پازل توسط طرفداران تا یک روز بعد تمدید گشت و در نهایت این بتا موفق به رکوردشکنی شد.

البته هنوز تری آرک یا اکتیویژن آمار و ارقام دقیقی را از میزان دانلودها منتشر نکرده‌اند؛ اما مطمئنا شکستن رکورد تمام نسخه‌های قبل در زمینه تعداد دانلود بتا، دستاورد بزرگی محسوب می‌شود. پیش از این رکورد قبلی بیشترین دانلود بتا در سری در اختیار نسخه قبلی یعنی ریبوت Call of Duty: Modern Warfare بود که در سال 2019 منتشر شد.

مهلت تجربه بتای Black Ops Cold War هم‌اکنون به‌پایان رسیده، اما بازیکنانی که موفق شدند در همین زمان محدود به لول 10 برسند، در نسخه کامل بازی به‌هنگام عرضه به نقشه ساخت یک اسلحه SMG به‌نام Mutual Animosity دسترسی خواهند داشت. البته هنوز اطلاعات خاصی از مشخصات این اسلحه در دسترس نیست.

بازی Call of Duty: Black Ops Cold War در تاریخ 13 نوامبر (23 آبان) برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا