آیا دلیل اصلی تاخیر خوردن Bioshock Infinite اضافه شدن بخش مولتی پلیر به بازی است؟ یک لیست شغلی که توسط 2K منتشر شده، درصد درست بودن این حدس را بالا میبرد.
امروز در توییتر شخصی از سوی تیم BioShock بیان شد که به دنبال یک برنامه نویس شبکه میگردند. آنها نیاز به شخصی دارند که: "حداقل یک بازی تجاری متصل به شبکه را ترجیحا بر روی کنسول عرضه کرده باشد و همچنین تجربه ساخت شبکه پشتیبان برای یک بازی مولتی پلتفرم با قابلیت matchmaking را داشته باشد."
در قسمت سوم بازی BioShock هیچ مولتی پلیری تایید نشده است اما بر اساس این لیست شغلی ممکن است ما شاهد بخش چند نفره در این بازی باشیم.