اخبار بازیایکس باکس سری ایکس

رویداد مشترک مایکروسافت و بتسدا در هفته‌های آینده برگزار خواهد شد

مت بوتی، رییس بخش Xbox Game Studios، در مصاحبه‌ای با خبرگزاری فرانسوی فیگارو درباره آینده بتسدا و رویدادهای بعدی صحبت کرده است.

تصویر Xbox + Bethesda

یکی از بزرگترین خبرهای سال گذشته، خرید بتسدا توسط مایکروسافت بود که شامل استودیوهای بزرگی مانند آرکین، بتسدا و بسیاری دیگر میشد و حالا آقای مت بوتی در ارتباط با این همکاری جدید صحبت کرده است. او در مهم‌ترین بخش صحبت‌های خود اعلام کرده است که رویداد مشترک ایکس باکس و بتسدا در هفته‌های آینده برگزار خواهد شد. بوتی تاریخ دقیق این رویداد را اعلام نکرده است اما به احتمال بسیار زیاد در E3 2021 برگزار خواهد شد.

مت بوتی در ادامه توضیح داده است که مایکروسافت قصد دارد تا اجازه آزادی عمل کامل به استودیوهای زنیمکس بدهد و بتسدا کاملا بر تبلیغات، ارتباطات و نشر بازی‌ها نظارت خواهد داشت. به عبارتی دیگر بتسدا زیر پرچم ایکس باکس تغییری نخواهد کرد و مایکروسافت نمی‌خواهد مانند نتفلیکس، رویه ساخت محتوا بر اساس ترندهای روز را بر استودیوهای زنیمکس تحمیل کند.

همچنین این نکته قابل ذکر است که جیمز لدر، رییس بتسدا و زنیمکس، مستقیما به فیل اسپنسر، رییس بخش ایکس باکس، گزارش می‌دهد که نشان از تفاوت Xbox Game Studios و Bethesda دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا