اخبار بازیایکس باکس سری ایکسکامپیوتر

بتسدا: نگران آینده سری Wolfenstein نباشید

پیت هاینز، معاون ارشد بازاریابی جهانی شرکت Bethesda می‌گوید که نیاز نیست طرفداران استودیوی MachineGames بابت آینده سری ولفنشتاین نگرانی‌ای داشته باشند. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Wolfenstein II: The New Colossus

از عرضه بازی Wolfenstein II: The New Colossus حدود چهار سال می‌گذرد و هر چند در سال 2019 نسخه Youngblood را داشتیم، اما یانگ‌بلاد یک دنباله بزرگ محسوب نمی‌شد. بسیاری از طرفداران امیدوار بودند تا در E3 امسال معرفی نسخه سوم Wolfenstein را ببینند، که البته این اتفاق رخ نداد. در همین حال این سوال به‌وجود می‌آید که در آینده چه چیزی در انتظار مجموعه Wolfenstein خواهد بود؟

پیت هاینز که اخیرا با گیم اسپات مصاحبه‌ای داشته، در این مورد کمی صحبت کرده و گفته طبیعتا بتسدا قرار نیست که تا قبل از آماده شدن در مورد پروژه‌های معرفی‌نشده خود صحبت کند. هنگامی که در خصوص آینده سری Wolfenstein سوالی از او پرسیده شد، هاینز جواب داد:

«در مورد اینکه در حال حاضر Wolfenstein، یا حقیقتا هر مجموعه دیگری که تاکنون برنامه‌های خود را برای آن اعلام نکرده‌ایم، باید صبر کنیم تا به نقطه‌ای برسیم که می‌خواهیم در مورد آن صحبت کنیم. اما شما می‌توانید اسم من را در صدر لیست افرادی که می‌خواهند یک بازی دیگر از Wolfenstein ببینند، قرار دهید. بنابراین از این بابت هیچگونه نگرانی وجود ندارد.»

البته که مشین گیمز هم‌اکنون مشغول ساخت یک بازی ایندیانا جونز است و هاینز نیز تأکید می‌کند که این عنوان هنوز «در مراحل بسیار، بسیار، بسیار اولیه تولید» قرار دارد.

پیش از این در سال 2019، هاینز قبل از عرضه Wolfenstein: Youngblood’s گفته بود که در آینده «قطعا» نسخه سوم مجموعه ساخته خواهد شد. بنابراین باید منتظر ماند و دید که آینده این سری در سال‌های پیش‌رو به عنوان یک IP مایکروسافت چگونه خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا