اخبار بازی

استودیو سازنده بازی Beat Saber توسط فیس‌بوک خریداری شد

بازی Beat Saber

استودیو Beat Games سازنده بازی Beat Saber که یکی از بهترین عناوین ساخته و عرضه شده روی پلتفرم‌های واقعیت مجازی به شمار می‌رود توسط شرکت فیس‌بوک خریداری شد. صاحبان Oculus امروز تایید کردند که این توسعه‌دهنده اهل کشور چک را به مالکیت خود در آورده‌اند.

بیانیه رسمی Oculus در این باره به شرح زیر است:

تجربه‌های اشتراکی بازی‌ها بدون شک بیاد ماندنی‌ترین آن‌ها به شمار می‌روند و برای میلیون‌ها مخاطب، عنوان Beat Saber اولین رویارویی آنان با یک بازی واقعیت مجازی همه‌جانبه محسوب می‌شود. امروز اعلام می‌کنیم که استودیو Beat Games به ما ملحق می‌شود تا تجربه واقعیت مجازی را در اختیار افراد بیشتری در سرتاسر دنیا قرار دهیم. آن‌ها به عنوان یک توسعه‌دهنده مستقل در شهر پراگ به Oculus Studios ملحق خواهند شد و به ساختن راه‌هایی برای محخاطب‌ها به منظور تجربه موسیقی و بازی واقعیت مجازی ادامه خواهند داد. مهم‌ترین موضوع این است که آن‌چه مخاطبین از Beat Saber دوست داشتند دست نخورده باقی خواهد ماند.

با توجه به این که Oculus سعی می‌کند تمرکز بیشتری روی محتویات انحصاری و اختصاصی داشته باشد و Beat Saber هم روی پلتفرم‌های واقعیت مجازی دیگر هم‌چون PlayStation VR در دسترس است، شاید بسیاری نگران این موضوع بودند که پشتیبانی از سایر نسخه‌های این بازی دیگر ادامه پیدا نکند. فیس‌بوک با رد این موضوع اظهار کرد که تیم سازنده به عرضه محتویات و به‌روزرسانی‌ها روی تمامی پلتفرم‌هایی که بازی برای آن‌ها در دسترس قرار دارد ادامه خواهد داد و اکنون نیز برای این کار پشتیبانی بیشتری از سوی فیس‌بوک خواهد داشت. این به‌روزرسانی‌ها ظاهرا شامل ویژگی‌های اجتماعی، حالت‌های بازی جدید، موسیقی و غیره می‌شود.

در انتها آن‌ها به موضوع استفاده از ماد روی این بازی نیز اشاره کردند. در بیانیه منتشر شده اگرچه آن‌ها پشتیبانی خود را از مادها ابراز کردند اما در عین خواستار آن هستند تا این مادها قانونی بوده و با سیاسیت‌های Oculus مطابقت داشته باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا